Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

sobota, 22 marca 2014

Joanna Naturia, odżywka z miodem i cytryną.

Witam Was kochane,

Jak Weekend Wam mija? Piszę ten post w czwartek ale opublikuje go w sobotę gdyż wyjeżdżam na weekend. Nie będę raczej miała czasu na pisanie ale na zajrzenie na wasze blogi i odpisanie na komentarze na pewno znajdę czas. 

Joanna Naturia, odżywka
z miodem i cytryną.
Pojemność: 200 ml
Cena: 3.95 zł
Skład:

Moja opinia:
Na początek kilka faktów.Odżywka ta przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych. Ma bardzo rzadką konsystencję, przyjemny zapach i ma być odzywka bez spłukiwania. A jako taka odżywka się nie sprawdza gdyż nawet nałożona w małej ilości włosy pozostawia posklejane i nieprzyjemne w dotyku. Ja ją spłukuję i w ten sposób zastosowana sprawdza się już całkiem przyzwoicie. Ułatwia rozczesywanie, lekko wygładza włosy, nie obciąża. Włosy wyglądają ładnie , dogłębnie jednak ich nie odżywia. Jednak tego nawet od niej nie oczekiwałam, to nie maska. Z efektu jestem zadowolona i może do niej wrócę po wypróbowaniu produktów tego typu które jeszcze chce sprawdzić, a mowa tu o właśnie podobnych odżywkach , Ziaja i Hergon.

Używałyście? Co o niej myślicie???

Miłego weekendu!

Pozdrawiam,
Patrycja P.
 KOSMETYKI MOIM OKIEM.

7 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam okazji jej używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam tylko maskę len i rumianek, jest trudno-dostępna ale świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam, dla moich włosów za słaba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tej serii odżywkę z makiem i też byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale od dawna chcę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wersję z pokrzywą ale była zbyt lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam jeszcze tej odżywki. Chętnie bym ją wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń