Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

piątek, 14 marca 2014

Korektor Miss Sporty,Liquid Concealer.

 Witam Was kochane,

Cienie pod oczami to problem wielu z nas. Potrzebujemy czegoś dobrze kryjącego a jednocześnie bardzo lekkiego , skóra wokół oczu jest bardzo delikatna. Często kryjące równa się ciężkie. Jak jest z tym produktem? Zaraz się dowiecie. Jak już wiecie z tytułu dziś będzie o:


Korektor w płynie Miss Sporty,Liquid Concealer,
Z witaminą E i C.
Cena: ok 10 zł
Pojemność: 6 ml
Kolor: 01 Light
Co do koloru jest jeden mankament , jak widzicie kilka minut po aplikacji korektor nieco ciemnieje, jednak nie robi się pomarańczowy , dalej jest beżowy. Mi to nie przeszkadza , nie odznacza się i dobrze wygląda, natomiast jeśli komuś zależy dokładnie na kolorku z opakowania to będzie rozczarowany.
Moja opinia:
Ja używam go tylko na cienie pod oczami ponieważ jest on lekki, rozświetlający, nie wysusza delikatnej okolicy wokół oczu. Moje cienie są widoczne natomiast nie ma tragedii, ten korektor ma średnie krycie jednak z nimi radzi sobie doskonale. Jest bardzo trwały, utrzymuje się w niezmiennym stanie ok. 8 godzin, nie spływa. Po przypudrowaniu nie wchodzi w załamania. Jeśli zadowoli Was średnie krycie jak najbardziej polecam. U mnie się sprawdza. Musze jednak zaznaczyć, że jako korektor do zakrywania wyprysków nie sprawdza się. U mnie sobie z tym nie poradził. Może nałożyłam za mało, nie wiem. Nie lubię gdy widać, że mam na twarzy w jakimś miejscu za dużo czegoś. Nie mam wielkich problemow ze skórą i kiedy raz na jakiś czas pojawi się niechciany gość jestem w stanie zaakceptować to, że gdzieś tam lekko go widać. Z lekkimi przebarwieniami też sobie radzi.. Więc sprawa z nim wygląda tak, że zależy czego szukacie, jakiego krycia potrzebujecie i w jakich celach będziecie go używać.  Ja jestem zadowolona.

Co o niej sądzicie ?



Pozdrawiam,
Patrycja P.
 KOSMETYKI MOIM OKIEM.

14 komentarzy:

  1. skoro radzi sobie z cieniami pod oczami,to jest dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radzi sobie dość fajnie z nimi i lekko rozświetla:)

      Usuń
  2. Ja używam go jedynie pod oczy i w tej roli spisuje się całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go, ale średnio byłam zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam, zależy jak chcemy go używać nie w każdej sytuacji się sprawdzi...

      Usuń
  4. Zastanawiałam się, czy go nie kupić, ale zdecydowałam się na korektor z Catrice i mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Catrice są podobno bardzo dobre te kamuflaże w słoiczku ale mam wrażenie, że pod oczy będą one za ciężkie, koleżanka stosuje na wypryski i jest zadowolona:)

      Usuń
  5. Mam go i na cienie pod oczami spisuje się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ciemnieje ale z chęcią wypróbowałabym tak jak Ty używasz pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, ze nie robi się pomarańczowy:)

      Usuń
  7. Prawie go wykończyłam i powiem że nie jest aż tak zły, plusem jest to że nie załamuje się przy zmarszczkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie jest dobry, zwłaszcza w takiej cenie, tak jak ja go stosuje się sprawdza:)

      Usuń