Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

czwartek, 20 marca 2014

Nawilżenie - maseczka Ziaja.

Witam Was kochane,

Dziś mam wolne, siedzę sobie własnie i odpoczywam z nawilżającą maseczką z Malwy na twarzy i troszkę Wam opowiem o innej nawilżającej maseczce.

Ziaja, maska nawilżająca.
Pojemność: 7 ml
Cena: 1.59 zł

Skład: 
Aqua, Canola Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Illite, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Caesalpinia Spinosa Gum, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Titanium Dioxide, Panthenol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Diazolidinyl Urea, Parfum, Citric Acid, Cl 42090 (FD&C Blue No.1)

Moja opinia:
Maseczka ma lekko zielony kolor, delikatny przyjemny zapach. Konsystencja gęsta lecz dobrze się rozprowadza na twarzy i po 15-20 minutach dobrze zmywa. Lepiej gąbeczką to robić. Na skórze zastyga i zdarza jej się pękać w niektórych miejscach . Efektem tego jest uczucie lekkiego ściągnięcia, napięcia skóry, które po zmyciu maseczki znika. Efekt nawilżenia i wygładzenia natomiast zostaje. Skora jest miękka i przyjemna w dotyku. Na początku marca byłam chora na anginę, moja cera na tym ucierpiała, przesuszyła się a ta maseczka pomogła mi ją nawilżyć, zregenerować. przyznam szczerze, że byłam milo zaskoczona gdyż już po pierwszym użyciu różnica była ogromna. Jest to więc bardzo dobry produkt, radzi sobie z naprawdę przesuszona skórą. Nie podrażnia, nie zapycha, ma całkiem przyzwoity skład. Warto ja wypróbować. Chętnie jeszcze po nią sięgnę:)  

Używałyście? Co o niej myślicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.
 KOSMETYKI MOIM OKIEM.

8 komentarzy:

  1. Aktualnie skończyłam wersję oczyszczającą z szarą glinką i nawet się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Ziaje :) tego kosmetyku akurat nie używałam ale chętnie przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Ziaji miałam tylko maseczkę oczyszczającą ale szału nie było i po inne nie sięgnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą maseczkę w swoich zapasach, nie długo po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta maseczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Ziaji lubię wszystkie maseczki z tej serii, tą również ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię wszystkie maseczki z tej serii :) generalnie Ziaja to dla mnie dobra firma

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ja lubie ale wole zółta:)

    OdpowiedzUsuń