Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

sobota, 15 marca 2014

Eyeliner, Wibo

Witam Was kochane,

Pogoda nas dziś nie rozpieszcza jak przez ostatnie dni. Rano padało, teraz jest straszny wiatr. Siedzę więc w domu z gorącą herbatką i pomyślałam, że dziś napiszę o tanim a bardzo fajnym produkcie. Jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam.

Wibo, eyeliner w płynie.

Cena: 5-8 zł, niestety nie pamiętam dokładnie.
Pojemność: 8 ml
Kolor: Grafitowy z błyszczącymi drobinkami
Konsystencja: rzadka, mam go ponad rok i nic się nie zmienia



Moja opinia:
Eyeliner ukryty jest w bardzo ładnym opakowaniu w kształcie róży. Aplikacja jest wygodna dzięki cienkiemu pędzelkowi i rzadkiej konsystencji produktu. Kolor nakłada się równomiernie, nigdzie nic nie prześwituje. W trakcie noszenia nic się z nim nie dzieje, pozostaje w nienaruszonym stanie cały dzień. Bardzo ładnie wygląda połączony z szarymi cieniami na powiece. Łatwo schodzi, nie trzeba trzeć, przykładam na chwilę wacik z płynem do demakijażu i praktycznie całość produktu do niego przystaje. Nie uczulił mnie, nie podrażnił. Jestem z niego bardzo zadowolona. 



Co o nim sądzicie ?

Pozdrawiam,
Patrycja P.
 KOSMETYKI MOIM OKIEM.

15 komentarzy:

  1. ładna kreska, u mnie w nocy była taka ulewa i huragan, że nie mogłam spać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. U mnie nad ranem bylo strasznie.

      Usuń
  2. Fakt, pogoda jest straszna. U mnie również deszcz i wiatr.
    Nie miałam tego eyelinera. Jestem trochę zrażona do tych z Wibo, bo jeden z ich mnie zawiódł. Ale ten wygląda bardzo fajnie na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi pierwszym razem trafił się dobry wiec się nie zrazilam;p

      Usuń
  3. Lubię eyelinery Wibo, są tanie, ale dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda i opakowanie też zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowanie jest całkiem fajne i nawet solidne:)

      Usuń
  5. a u mnie śnieg sypie:D eyeliner bardzo ładnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie śniegu na szczęście nie było:)

      Usuń
  6. ładnie wygląda ale wole ta podstawową czarną wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie umiem się posługiwać eyelinerami w płynie ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma sliczne opakowanie i fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń