Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

piątek, 9 maja 2014

Oczyszczające plastry na nos - PUREDERM

Witam Was kochane!

   Dziś chciałam napisać Wam kilka słów o plasterkach na nos które już jakiś czas temu pojawiły się w Biedronce. Pisałam już o tego rodzaju produkcie tutaj były to plasterki z Marion i moja opinia była bardzo pochlebna nadal uważam, że działają natomiast te w swoim działaniu są lepsze .
Informacje od producenta:
Uwagi i skład:
Każdy plaster zapakowany był oddzielnie w saszetkę 
Wygląd plasterka:
     Do nosa przykładamy gładką stroną (zdjęcie drugie)
Moja opinia:
     Plastrów używamy w taki sam sposób jak innych produktów tego rodzaju.  Zwilżamy nos wodą, osuszamy ręce i przyklejamy plasterek. Czekamy aż wyschnie i odrywamy. Produkt po wyschnięciu robi się bardzo twardy jednak z usunięciem go z nosa nie ma problemu. Od płatków Marion jest lepszy pod względem skuteczności, "wyciąga" nieporównywalnie więcej zaskórników i lepiej oczyszcza. Purederm są jednak mniej delikatne. Niby nie podrażniają aczkolwiek podczas stosowania nos piecze i jest to mało komfortowe. W Biedronce cenowo wychodziły też lepiej niż Marion. Czytałam, że są w Hebe( nie są to sprawdzone informacje) i tam cenowo wychodzą podobnie. Za tydzień może będę w Hebe i jeśli je spotkam to na pewno zakupię ponownie.

POLECAM!!!

Przypominam też o rozdaniu u mnie na blogu klik !!!
Zachęcam do zgłaszania się:)



Pozdrawiam,
Patrycja P.
 KOSMETYKI MOIM OKIEM.

6 komentarzy:

  1. no super :) będę musiała za nimi popatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupiłam ich i strasznie żałuję, bo dużo dziewczyn je zachwala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem z takich płatków korzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja znalazłam swój ideał w oczyszczaniu- plastry w żelu z avon :) nie podrażniają a oczyszczają idealnie jedynie przy zrywaniu z nosa delikatnie boli :) ale i tak niezamienie ich na żadne inne:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że nigdy używałam takich plastrów, ale dużo dobrego o nich słyszałam. Po Twojej opinii zdecyduję się na ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki - zastanawiałam się ostatnio przy kasie :D

    OdpowiedzUsuń