Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

wtorek, 13 maja 2014

Peeling enzymatyczny i maseczka nawilżająca - Malwa.

Witam Was kochane!

    Kiepski dziś dzień miałam. Rano deszcz, buty mi przemokły i zaowocowało to kupnem kaloszy . Nigdy mi się one nie podobały no ale twierdziłam, że są mi potrzebne. Wybrałam najładniejsze według mnie w sklepie, zapytałam mojej kochanej Martyny które jej się podobały i wybrała te same ;p Przymierzyłam, zapłaciłam i mam;p  Wiem, że dziś wtorek ale ja już myślę o weekendzie a pogoda dalej ma być kiepska, niby ciepło ale deszcz. Szkoda....

Peeling enzymatyczny - Malwa
Cena: ok. 2 zł.
Dostępność: Auchan

Informacje od producenta:
 Moja opinia:
     Nie używam peelingów mechanicznych lub innych silniejszych gdyż mam wrażliwą i naczynkową skórę. peelingi dobrze się u mnie sprawdzają i z tym też tak było. jest delikatny, nie podrażnił mojej skóry.Ładnie oczyszcza , buzia jest po nim gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Przygotowuje twarz do dalszej pielęgnacji. Spełnia swoja funkcję. Jestem na tak!

Maseczka nawilżająca - Malwa.
Cena: ok. 2 zł.
Dostępność: Auchan

Informacje od producenta:
Moja opinia:
   Maseczka jak i peeling spisała się u mnie dobrze. Nie zapycha. Całkiem przyzwoity skład bez parafiny. Parafinę toleruje tylko w produktach do dłoni i stóp. Dobrze nawilża, pozostawia skórę napiętą i gładką. Ja wole maseczki nawilżające w wersji samo wchłaniającej jednak tej nie mogę nic oprócz tego zarzucić.

Używałyście?

Pozdrawiam,
Patrycja P.
 KOSMETYKI MOIM OKIEM.

3 komentarze:

  1. niestety nie znam, ale też lubię enzymatyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię peelingów enzymatycznych, ale chyba mamie kupowałam coś z Malwy, bo to pierwsze opakowanie jakieś znajome mi się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten peeling znam i używam go od jakiegoś czasu. Zgadzam się z opinią, że świetnie wygładza skórę i pozostawia ją miłą w dotyku. Jak najbardziej polecam jego zakup.

    OdpowiedzUsuń