Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

czwartek, 26 czerwca 2014

Lakier Miyo, kolorek 28 GRAPE - morski odcień na lato.

Witam Was kochane!

    Mam dla Was ciekawą lakierowa propozycje. Zwłaszcza teraz latem będzie ładnie wyglądał. A oto nasza gwiazda:
 Dystrybutor: Pierre Rene
 Pojemność: 8ml
 Cena: 5.49 zł na stronie internetowej dystrybutora.
   Kolor moim zdaniem jest piękny jednak to kwestia gustu a o nich się nie dyskutuje, mi podoają się takie morskie, miętowe odcienie. 
    Kryje po dwóch warstwach. pierwsza cienka, druga trochę grubsza. Trwałość nie jest rewelacyjna jednak dla mnie zadowalająca. Nie raz mówiłam, że u mnie większość lakierów trzyma się kiepsko. Ten wytrzymuje dwa dni, potem ściera się z końcówek, Nie zauważyłam żeby odpryskiwał.

Co o nim sądzicie?


Pozdrawiam,
Patrycja P.
          KOSMETYKI MOIM OKIEM.

8 komentarzy:

  1. bardzo łady kolor, brakuje mi takiego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery z MIYO;) Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest piękny ;) muszę się za nim rozejrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. W swoich zbiorach nie mam takiego odcienia, a spodobał mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń