Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Tani ideał.

 Witam Was kochane!

        Tusz o którym dziś napiszę cieszy się dużą popularnością w blogowym świecie i nie tylko. Na czym polega jego fenomen? Jest bardzo tani i przy tym bardzo dobry. Moje koleżanka twierdzi , że jest lepszy od L`Oreal, Volume Million Lashes, ja tego nie miałam więc nie mam porównania. Natomiast co do fenomenu tuszu Lovely się zgadzam. 
Lovely, Curling Pump up Mascara
    
Tak efekt prezentuje się na rzęsach , jedna warstwa, bez użycia zalotki.
    
Szczoteczka sylikonowa, wygięta w kształcie banana.
    
Moja opinia:
      Opakowanie moim zdaniem nie jest złe, nie robi wielkiego szału ale to nie ta cena żeby robiła. Co do jakości jego wykonania to nie jest złe. tworzywo jak u tuszy Maybelline a napisy trzymają się lepiej. Cena tuszu to 8. 99 zł . Produkt fajnie wydłuża rzęsy, lekko podkręca, pogrubia. Kolor to piękna , głęboka czerń. Ślicznie podkreśla oko. Zdarza mu się osypywać ale rzadko i nie wychwyciłam w jakich sytuacjach. Rozdziela rzęsy . Krążą opinie, że jest niewydajny, natomiast ja mam go 5 tygodni i jest praktycznie taki jak na początku. Może trafiłam niewymacane opakowanie;p Ja nie lubię silikonowych szczoteczek i na początku był to dla mnie problem, kilka razy się dzióbnęłam boleśnie w oko, na szczęście już się to nie zdarza . Nie daje nam efektu sztucznych rzęs do samego nieba ale wygląda naturalnie, subtelnie a taki efekt  na co dzień jest idealny.
Polecam!!!
  

Pozdrawiam,
Patrycja P.
          KOSMETYKI MOIM OKIEM.


11 komentarzy:

  1. Właśnie testuję ten tusz i póki co jestem z niego zadowolona :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wygląda na rzęsach :) też kiedyś go kupię, bo lubię silikonowe szczoteczki :) dostałam dzisiaj paczuszkę dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój ulubiony tusz ;-) od kiedy go odkryłam nie sięgam po inne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny efekt, wiem, że na pewno wypróbuję tą mascarę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej blogerka a dziś videoblogerka :) Mój nowy kanał - https://www.youtube.com/user/CatherinessTV


    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak bardziej lubię żółty tusz, ale z Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj u mnie tez na topie była żółta maskara:D

    OdpowiedzUsuń
  8. już tyle sie o nim naczytałam że musze go kupic :))

    OdpowiedzUsuń