Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 28 lipca 2014

REVITALE- płatki na nos.

Witam Was kochane!

      Jak miną Wam weekend. U mnie pracowicie. Już jutro będzie u mnie coś na co długo czekałam:) Także bardzo się cieszę. Dziś będzie o plasterkach na nos na wągry. Produkty tego typu cieszą się spora popularnością. U mnie było już o dwóch takich  pierwsze z Marion klik drugie z Purederm klik . Zdecydowanie najlepiej wypadają te drugie. zapraszam do przeczytania recenzji jeśli ktoś nie czytał wcześniej.

Płatki Revitale zamówiłam na stronie Kosmetyki z Ameryki dostępne tu. Cenowo wypadają najlepiej z całej trójki no i niestety są najsłabsze.
 W opakowaniu zawarte jest 5 saszetek z plastrami.

Skład:
 Moja opinia:
     Płatków używa się standardowo jak i tych poprzednich więc nie będę się tu rozpisywać. Nie są po zaschnięciu tak twarde jak Purederm, nie przystają tak dobrze do nosa, łatwiej się je ściąga z nosa natomiast zastrzeżenie budzi to co na nich pozostaje. Praktycznie nic. Dwa-trzy wągry to nie o to co nam chodzi... Prawda??? No właśnie. Kolejnym zastrzeżeniem jest to, że śmierdzą i zostawiają na nosie czarny nalot. Niby schodzi bez problemu jednak moim zdaniem wszystko powinno się odkleić od nosa aby dobrze działały. Ja do nich nie powrócę i ich nie polecam, lepiej kupić te droższe z Purederm bo inwestycja w te to pieniądze wyrzucone w błoto.

Pozdrawiam,
Patrycja P.
KOSMETYKI MOIM OKIEM.

7 komentarzy:

  1. Nie miałam ich nigdy i bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i nie dawały żadnych rezultatów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tego rodzaju kosmetyków ale chyba się skuszę na te droższe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji używać tych płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz je widzę, ale będę pamiętać że to buble.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ze się nie sprawdziły nie używałam ich i na pewno nie użyję Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń