Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

czwartek, 3 lipca 2014

Tydzień z produktami do włosów #1 - Szampon Babydream.

Witam Was kochane!
     Pomyślałam sobie, że od dziś przez tydzień będę publikować Wam notki z produktami do włosów. Mamy pierwszy dzień akcji i zacznę od szamponu do włosów Babydream.
Pojemność: 250 ml
Cena: 4.99 zł
Zapach: dziecięcy, bardzo przyjemny
Konsystencja: rzadka, lejąca
Kolor: przezroczysty
Opakowanie: Dziecięca szata graficzna , przyjemna dla oka, opakowanie miekkie, wygodnie sie go uzywa, zamyka się na tzw. "klik"

Od producenta oraz skład: 

Moja opinia:
Początkowo przeszkadzał mi fakt, że po umyciu nim włosy są strasznie "tępe", nieprzyjemne w dotyku. Po zastosowaniu  maski ;lub odżywki efekt oczywiście mija. Używam go tylko po olejowaniu włosów. Ma delikatniejszy skład niż większość drogeryjnych szamponów dlatego dobrze się spisuje. Pieni się według mnie całkiem dobrze. Z czasem bardzo go polubiłam i uważam za udany produkt godny wypróbowania. Nie podrażnia skóry głowy, oleje domywa dobrze, włosy nie są przyklapnięte. Sprawiają wrażenie delikatnie uniesionych.

Pozdrawiam,
Patrycja P.
          KOSMETYKI MOIM OKIEM.

7 komentarzy:

  1. Mam go i bardzo sobie chwalę. Świetnie zmywa olejki, a do tego włoski są super uniesione u nasady. Jedyny minus to,ze plącze mi włosy,ale tak czy inaczej po każdym myciu używam odzywki więc nie robi mi to sporej różnicy .;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo lubię ten szampon i zawsze mam go w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo go lubię, zużyłam już 4 butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubiłam go ale moje włosy się zmieniły i teraz powoduje u mnie puch.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś używałam go regularnie, teraz służy jedynie do mycia pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś używałam i nie wspominam go mile :(

    OdpowiedzUsuń