Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

sobota, 5 lipca 2014

Tydzień z produktami do włosów #3 - szampon head&shoulders, menthol.

Witam Was kochane!
    Problemów z łupieżem nie miałam, niestety niedawno to się zmieniło. Nie jest to duży łupież aczkolwiek jest więc trzeba się go pozbyć. W tym celu sięgnęłam po mentolowy, przeciwłupieżowy szampon heas&shoulders . Czy mi pomógł??? Zapraszam na recenzję.
Pojemność: 400 ml.
Cena: 13-15 zł
Skład:
Moja opinia:
     Konsystencja szamponu nie jest zbyt gęsta, kremowa o zielonym kolorze. Ma przyjemny, świeży zapach, moim zdaniem jest mało wydajny. Dobrze oczyszcza włosy jednak nie przedłuża ich świeżości. Włosy są po nim przyjemne w dotyku . Na jego korzyść działa fakt iż łagodzi skórę głowy. Swędziała mnie skóra z tyłu głowy  po jego użyciu problem znikną . Z łupieżem natomiast sobie nie poradził. Może jest w tym też moja wina bo używałam też innego szamponu z nim na zmianę dlatego myślę, że dam mu jeszcze szansę tylko może innej wersji.

Pozdrawiam,
Patrycja P.
          KOSMETYKI MOIM OKIEM.

1 komentarz: