Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

niedziela, 6 lipca 2014

Tydzień z produktami do włosów #4 - oliwka Babydream fur mama.

Witam Was kochane!
    Dziś moim zdaniem będzie ciekawy temat gdyż oprócz recenzji oliwki będzie również o tym jakie oleje sprawdzają się przy włosach puszących się a myślę, że sporo z nas ma ten problem.  W dalszej części opiszę też jakie ja mam włosy i co przy takich włosach będzie działać. Zachęcam do przeczytania!
Cena: ok.10 zł.
Pojemność:250 ml.

Od producenta, skład:
Skład: Olej sojowy, olej ze słodkich migdałów, olej słonecznikowy, olej jojoba, olej makadamia, witamina E, zapach.
Skład jest więc krótki i bardzo treściwy więc za to ogromny plus.

Moja opinia:
Standardowo może zacznę o opakowania które niby wygląda w porządku jednak w użytkowaniu jest ciężkie, produkt wydobywa się jak chce i w jakiej ilości chce, na wszystkie strony, brudzi butelkę. Zapach nie jest zachwycający ale można go wytrzymać. Jeśli chodzi o minusy to koniec. Skład jest bardzo dobry, bez zbędnych chemicznych domieszek. Mamy gotową mieszankę olei która u mnie fajnie się sprawdza. Mam długie włosy. Czasem stosuję go na mokre, używam wtedy dwóch stołowych łyżek produktu. Jeśli na sucho to mieszam olej jeszcze z łyżką jakiejś maski i tak nakładam. W obu przypadkach efekt mnie zadowala. Włosy są wygładzone, miękkie, lśniące, lejące. Nie obciąża włosów. jestem zdecydowanie na tak:)

Moje włosy:
Mam włosy puszące się, nie są zniszczone jednak przez problem z puszeniem potrzebują wygładzenia. Kiedyś myślałam, że są bardzo porowate właśnie przez to puszenie. Teraz jednak wiem, że są zdrowe. Końce mam lekko zniszczone gdyż unikam fryzjera.

Oleje które sprawdzą się przy takich włosach:
-z nasion papaji
-z pestek śliwki 

-z orzechów arachidowych 
-sezamowy
-arganowy
-ryżowy 

-z pestek moreli
-z pestek brzoskwini
-ze słodkich migdałów
-z avocado
-z orzechów arachidowych
-z orzechów macadamia

-z orzechów laskowych
-kameliowy
-moringa 

-oliwa z oliwek
-z orzechów arachidowych 

-sezamowy
-arganowy
-ryżowy 

-żurawinowy
-jeżynowy
-z krokosza barwierskiego
-z męczennicy 

-z nasion maliny
-z róży piżmowej 


Jakie oleje u was się sprawdzają?

Pozdrawiam,
Patrycja P.
          KOSMETYKI MOIM OKIEM.

2 komentarze:

  1. używałam tej oliwki ale na ciało, kupię ją jeszcze i spróbuję na włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam migdałowy i arganowy i oba na moich włosach się sprawdzają:)
    co jakiś czas "na kolor" i na lepszy porost używam rycynowego ale mam po nim dziwne, sztywne włosy.

    OdpowiedzUsuń