Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 7 lipca 2014

Tydzień z produktami do włosów #5 - Marion, odżywka bez spłukiwania.

Witam Was kochane!
   mamy poniedziałek więc będzie dziś trochę leniwie o odżywce bez spłukiwania Marion, rozświetlającej włosy.
Od producenta:
    Błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy Natura Silk Jedwabna Kuracja zawiera jedwab i prowitaminę B5, które: 
- wygładzają, rewitalizują, nadają jedwabisty połysk, 
- ułatwiają rozczesywanie i układanie, regenerują włosy od wewnątrz, 
- zabezpieczają przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego, zanieczyszczeniami środowiska oraz wysoką temperaturą, 
- chronią kolor włosów przed blaknięciem, 
- zapobiegają elektryzowaniu, nadają zdrowy wygląd i jedwabistą miękkość. 
Specjalistyczna, superlekka formuła z dodatkiem cytrusów gwarantuje świeżość, sprężystość i lekkość włosów. 

Cena: ok.7-8 zł.
Pojemność:

Moja opinia:
-tania
-przeciwdziała puszeniu
-ułatwia rozczesywanie
-wygładza
-pozostawia włosy mile w dotyku
-ładnie pachnie
-włosy są po niej miękkie.
-sprawia, że włosy są bardziej błyszczące

Używałyście? Co o niej sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.
          KOSMETYKI MOIM OKIEM.

7 komentarzy:

  1. tej nie używałam ale zawsze jeszcze wilgotne włosy spryskuję podobną odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam, ale też nie widziałam jej w sklepie, w którym kupuję rzeczy Marionu. Jak kiedyś ją znajdę chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją, ale szału nie zrobiła. Rzeczywiście, włosy dzięki niej były bardziej błyszczące, ale nie zauważyłam dodatkowych korzyści z jej używania ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakupiłam w netto:) jeszcze nie używałam bo zużywam resztki jedwabiów i ta czeka na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wersję volume i jestem nią miło zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam inną, żółtą wersję do włosów blond i jestem bardzo zadowolona :) w ogóle lubię kosmetyki tej firmy

    OdpowiedzUsuń