Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

wtorek, 8 lipca 2014

Tydzień z produktami do włosów #6 - Syoss, odżywka do włosów, REPAIR&FULLNESS.

Witam Was kochane!
   Mamy już 6 dzień naszego tygodnia z produktami do włosów. Jak Wam się podoba. Zapraszam do przeczytania wcześniejszych postów jeśli ktoś je przeoczył. Teraz trochę na inny temat. Strasznie dziś duszno. Nie lubię takiej pogody. W ogóle nie lubię lata a raczej upałów. Nie lubię się też opalać. Jaką pogodę Wy lubicie? Dziś napiszę kilka słów o odżywce z Syoss Repair&Fullness. 
Cena: 15 zł
Pojemność: 500 ml.

Od producenta:
Skład:
Zapach: przyjemny jednak chemiczny.
Konsystencja: niezbyt gęsta, biała substancja
Moja opinia:
    Muszę zaznaczyć, że sama bym jej nie kupiła. Nigdy nie sięgałam po produkty tej marki, nie wydają mi się one atrakcyjne. Czy zmieniłam zdanie? Kupił ja mój brat, bo mu powiedzieli w sklepie, że jest dobra. Tymczasem jest po prostu średnia. Lekko wygładza włosy, zmiękcza. Coś z czym spotkałam się pierwszy raz to nie ułatwia rozczesywania a mam wrażenie , ze wpływa na to jeszcze gorzej. Produkt średni w kierunku do kiepskiego.
 

Pozdrawiam,
Patrycja P.
          KOSMETYKI MOIM OKIEM.

4 komentarze:

  1. Nie toleruję Syossów pod każdą postacią. Jeszcze nie trafił mi się dobry kosmetyk z tej firmy i nie będę więcej ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sięgam po tę markę, niestety zaskoczyli mnie negatywnie w dwóch przypadkach i dałam sobie spokój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś tak się zdarzyło, że nigdy nie miałam niczego z tej firmy, ale kto wie - może kiedyś się na coś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam raz odżywkę i to była najtrudniejsza rzecz do zużycia w moim życiu :(

    OdpowiedzUsuń