Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 9 lipca 2014

Tydzień z produktami do włosów #7 - Alterra, maska granat i aloes.

Witam Was kochane!
        Tydzień mija szybko. Mamy już ostatni dzień z włosowego projektu. Mam nadzieje, że zaciekawił Was któryś z moich produktów. Dziś będzie o masce z Alterry.
Cena: ok. 9 zł.
Pojemność: 150 ml.
 Od producenta:
 Skład:
Moja opinia:
        Używając jej pierwszy raz myślałam, że będzie to kiepski produkt . Włosy kiedy spłukałam maskę wydawały się tępe, były straszne w dotyku. Trochę mnie to przestraszyło, obawiałam się jak te włosy będą wyglądać. Włosów staram się nie suszyć, tak też było tym razem. Wyschły w sposób naturalny i moje zaskoczenie było ogromne. Włosy były sypkie, miękkie, wygładzone. Mniej się puszyły, były nawilżone, błyszczące. Stosowałam ją zarówno jako maskę jak i nakładałam na krócej jak odżywkę. W obu przypadkach sprawdzała się bardzo dobrze. Konsystencja nie jest zbyt gęsta jednak według mnie odpowiednia. Zapach nie jest ładny, nie odrażający ale nie zachwyca. Zapach granatu pomieszany z aloesowym a nad tym wszystkim górę bierze jakiś chemiczny moim zdaniem zapach. Opakowanie w formie tubki do mnie przemawia. Produkt dobrze się wydobywał , pod koniec koniecznie było rozcięcie tubki która jest miękka więc nie sprawia to problemu. Cena jest atrakcyjna, często można kupić ją w promocji. POLECAM.


Pozdrawiam
Patrycja P.
KOSMETYKI MOIM OKIEM

5 komentarzy: