Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 16 lipca 2014

Wyzwanie- produkty które chce zużyć + nowy wygląd bloga.

Witam Was kochane !

         Dziś tak luźno, trochę informacyjnie. Zapewne kto odwiedza mnie częściej zauważył zmiany na blogu. Moim zdaniem są bardzo korzystne. Blog wygląda estetyczniej i myślę, że Wam będzie się przyjemniej go czytać. Zmian dokonała przesympatyczna Klaudia z bloga Apetyczny Kąsek klik . Klaudia ma również fb na którym pokazuje jak zmieniła blogi innych dziewczyn klik . Zachęcam do zajrzenia tam. Jeszcze raz dziękuję Ci za dokonane zmiany. Jestem bardzo zadowolona.

Pokażę Wam kosmetyki które muszę wykorzystać. Może to , że Wam je pokażę jakoś mnie zmotywuje;p

To tyle na dziś! Uciekam przesadzać kwiatki a Wam życzę miłego dnia!

Pozdrawiam
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM

9 komentarzy:

  1. powodzenia, zużywanie kolorówki, trwa u mnie wieki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten nowy wygląd :) Mnie zawsze zużywanie kolorówki ciężko idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się nowy wygląd. Zmiana na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zużywam teraz kolorówkę ekspresowo:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wygląd, u mnie kolorówka jakoś gorzej schodzi.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam kilka produktów, które chciałabym już zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś tego kremu BB. Na początku był niezły, ale teraz myślę, że lepszy jest krem koloryzujący CC z MIYO.
    Powodzenia w zużywaniu! :)

    OdpowiedzUsuń