Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

wtorek, 29 lipca 2014

Zakupy z DM.

Witam Was kochane!
    
     Pamiętacie wczoraj pisałam Wam, że dziś będą u mnie perełki z niemieckiego DM. Zgodnie z zapowiedzią są. A to na co się skusiłam:


 Pielęgnacja ciała:
1. Żel-krem antycellulitowy, 3,95 euro
2. Żele pod prysznic Balea, 0,55 euro

Włosy:
3. Odżywka Oil Repair, 1,45 euro
4. Mleczko bez spłukiwania, nawilżające, 1,95 euro

Makijaż:
5. Jajeczko Ebeline, 1,95 euro
6. Tusz do rzęs essence, 2,75 euro

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM!!!

14 komentarzy:

  1. Niedługo jadę do Wiednia i już robię sobie listę tego co kupić w DM, choć pewnie koniec końców i tak tam nieźle "popłynę" finansowo ;D Ta mascara z Essence ma świetną szczoteczkę, ale niestety strasznie się u mnie osypuje :(
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie na rozdanie, w którym wygrać można czarną glinkę z Morza Martwego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się żeby DM wszedł do Polski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oj to DM ...pewnie pół sklepu bym wykupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balea marzy mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy :) Uwielbiam kosmetyki Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, pachnące zakupy :) lubię baleę

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zakupy ja w najbliższym czasie też kupię sobie parę kosmetyków z DM a jajeczko jest na pierwszym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam się że z baleii jeszcze nic nie miałam, może i czas coś wypróbować, ale póki co czekam na twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne nowości:) miałam kiedyś żel z Balea-kocham za zapach, konsystencję i pianę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą odżywkę i mleczko Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Balea mogłaby się w końcu pojawić w Polsce :) daj znać jak się sprawuje jajeczko.

    OdpowiedzUsuń