Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 23 lipca 2014

Zamówienie z Hean.

Witam Was kochane!
      Zrobiłam male zamówienie na stronie Hean. Głównie chodziło mi o wkłady do palety. Chciałam zobaczyć jak będzie mi w pomarańczach na powiekach. Te są tańsze i mniejsze od Inglotów dlatego je wybrałam. Do tego zamówiłam jeszcze czarny wkład i coś jasnego do wewnętrznego kącika. Niedługo na pewno o nich napiszę. Przy okazji zamówiłam też fixer. Zobaczymy jak się sprawdzi.

   Na lakierach i wkładach napisałam ich numerki . Lakiery i próbka podkładu to gratisy więc całkiem fajnie.

Macie kosmetyki tej firmy? Jak się u Was spisują?

Pozdrawiam,
Patrycja P.


KOSMETYKI MOIM OKIEM.

14 komentarzy:

  1. Moja siostra ich używam:) ja nie miałam jeszcze przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe zamówienie czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, chciałabym dodać ten blog (bezpłatnie) do blogosfery kosmetycznej www.kosmetoblogi.blogspot.com, zapraszam też na strone na fb KosmetoBolgi ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mam korektor ale czeka w zapasach:) niestety mam utrudniony dostęp do tej marki, a z natury wolę wszystko zobaczyć, wypróbować, powąchać, pomacać:)chętnie bym się przyjrzała ich szafie bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  5. fixer świetny, lakiery też, no i cienie rewelacja, lubię ich kosmetyki, mogłas jeszcze skusić się na puder bambusowy i błyszczyk wsłoiczku, sa rewelacyjne, no i puder city, nieźle matuje

    OdpowiedzUsuń
  6. cienie są obłędne! a ten podkład miałam i u mnie się średnio sprawdzał;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam fixer, jest naprawdę dobry. Chyba muszę zamówić nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście,że mam kosmetyki tej firmy:))) Niedawno zresztą pokazywałam swoje wielgachne zamówienie:))) Cienie są boskie, baza pod nie również, reszty jeszcze nie wypróbowałam;)

    Pozdrawiam

    xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej ciekawi mnie fixer :) Czaję się na niego już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też kiedyś robiłam tam zamówienie i podoba mi się ich podejście do klientów, paczka na czas i jeszcze gratisy:) ostatnio zastanawiałam się nad fixerem z Kobo, ale może ten byłby lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolory cieni, no i miło z ich strony że dorzucili gratisy

    OdpowiedzUsuń