Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

piątek, 8 sierpnia 2014

Piękne i gładkie stopy ze skarpetkami złuszczającymi 7 DAY PEEL - czyżby?

 Witam Was kochane!
        Dziś przychodzę do Was z masakrycznym bublem. Kupując na allegro organizer na buty u sprzedającego zauważyłam te skarpetki. Kosztowały ok. 10 zł. Pomyślałam "Czemu nie???" i dorzuciłam do koszyka. Teraz już wiem czemu nie!!!
Zapraszam na jakże pełną nieoczekiwanych działań  tego "cuda" recenzje.
 7 DAY PEEL - skarpety złuszczające

    Tak wyglądają, na nie zakładamy jeszcze swoje skarpetki aby docisnąć te ze złuszczającym specyfikiem do nogi i dać im lepszą szansę działania.


 Do instrukcji zastosowałam się w pełni.

Działanie:
Dzień I. Nic
Dzień II. Nic
Dzień III. Nic
Dzień IV. Nic
Dzień V. Nic
Dzień VI. Nic
Dzień VII. Nic
.
.
.
.
.
.
Tak minął miesiąc i co z działaniem produktu??? Chyba nikogo nie zaskoczę... NIC!!!
Kupiłam taniego bubla. Zamiast zyskać , straciłam. Trudno. Dobrze, że nie były droższe. Jeśli gdzieś je zobaczycie i zechcecie kupić to ODRADZAM.

NIE POLECAM!!!

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

8 komentarzy:

  1. Ja już nie mogłabym ich używać, ze względu na niedokrwistość, ale może to i lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to niefajnie ,że nic nie zadziałały . Dobrze, że nie były droższe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haaaa! Dołączam się! Używałam Purederm, ale one droższe nieco. Skusiła mnie niska cena. I znowu przekonałam się, że jak chcę zapłacić mniej to płacę dwa razy. Pisałam do sprzedawcy. Ma klienta głęboko w poważaniu. Negatywny soczysty komentarz nie ukoił mojego gniewu. Jedyne co mi pozostaje to odradzać innym te skarpetki. Purederm przynajmniej były skuteczne. - >Juanita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też po nich kupiłam te z Purederm bo te to katastrofa.

      Usuń