Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 15 września 2014

Botki na jesień warte uwagi.

Witam Was kochane,

     Jesień zbliża się wielkimi krokami choć pogoda za oknem nie wróży nic takiego. Myślę, że wiele z Was tak jak ja poszukuje fajnych botków. Przedstawię Wam kilka moich propozycji:)

     Zacznę od propozycji ze sklepu SinSay. Buty są tanie i bardzo fajne. Myślę, że warto się im przyjrzeć.
tutaj znajdziecie więcej modeli.

Ciekawe propozycje w kolekcji jesiennej ma dla nas również H&M. Ceny tu są już trochę wyższe jednak buty są śliczne.
Więcej modeli tutaj.

Teraz propozycja dla fanek skórzanych butów czyli marka Lasocki CCC.
Pozostałe modele tutaj.

    Myślę, że w podanych propozycjach każdy znajdzie coś dla siebie. Buty moim zdaniem są piękne.
Co o nich sadzicie???

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

3 komentarze:

  1. Ja już kupiłam buty na jesień w Dechmann. Trochę się naszukałam, ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczęściej kupuję na allegro, bo w takich sklepach jak wyżej to płacę za markę. W zeszłym roku udało mi się też kupić śliczne botki w mojej miejscowości w osiedlowym sklepiku-w tym roku raczej żadnych nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam chęć na jakieś botki w tym stylu na jesień :)

    OdpowiedzUsuń