Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 17 września 2014

Eveline BB CREAM- matujący krem BB 8w1. Odcień- CERA JASNA.

Witam Was kochane,

        Dziś będzie kilka słów o kremie BB z Eveline 8w1 idealnym na letnie miesiące. Już od pierwszego użycia byłam nim oczarowana. 
Cena: ok 15 zł.
Pojemność: 40 ml.
Kolor: posiada żółte tony, takie jak lubię i stosuje, minusem jest to, że dostępne są tylko dwa odcienie jeśli się nie mylę. Ja mam ten jaśniejszy i latem kiedy go używam jest dobry. Zimą jest za ciemny. Prawdziwe bladolice raczej się z nim nie zaprzyjaźnią .    
Konsystencja: lekka, niezbyt gęsta.
Opakowanie: miękka tubka z której wyciskamy produkt, nie jest to sposób aplikacji jaki lubię jednak jestem mu wstanie to wybaczyć. Jeśli chodzi o szatę graficzną moim zdaniem ładna choć od klasycznej elegancji jaką cenię w opakowaniach kosmetycznych odbiega. Wiem, nie jest to najważniejsze ale jak każda kobieta lubię patrzeć i otaczać się ładnymi rzeczami.
 Kilka informacji od producenta:

 Skład:
 Prezentacja koloru( w rzeczywistości jest nieco ciemniejszy)

      Krycie: Na twarzy mam jedną cienką warstwę nałożoną jajeczkiem Ebelin co dodatkowo osłabia efekt. Zauważyłam, że nałożone nim produkty wyglądają delikatniej no i krycie troszkę na tym ucierpiało. Nie lubię takiego pełnego krycia, uważam, że ładnie wyglądam kiedy te kilka moich piegów jest widocznych. Nawet przy używaniu podkładów taki efekt jest dla mnie wręcz pożądany. Produkt zakrywa przebarwienia, drobnych nieprzyjaciół, maskuję cienie pod oczami, wyrównuje koloryt. Według mnie efekt jest ładny i oczywiście krycie można stopniować według uznania.
    Trwałość: Przyznam szczerze, że nigdy nie liczyłam dokładni godzin ile mam go na twarzy ale kiedy maluję się koło 9 a wracam do domu po 16 on dalej jest na swoim miejscu. Więc czas około 7 godzin to bardzo dobry wynik. Z pewnością utrzymuje się dłużej  z tym, że ja zawsze jak tylko wrócę do domu zmywam makijaż i nakładam krem. Mam suchą cerę więc staram się o nią dbać. Myślę, że typ mojej skóry działa na jego korzyść.
     Efekt matowienia: Nie nazwałabym go kremem matującym, kupując go bałam się, że przesuszy mi skórę ale bardzo chciałam go przetestować i dobrze zrobiłam bo nic złego na mojej buzi nie zmajstrował;p Moim zdaniem efekt jaki daje to promienna, lekko rozświetlona cera. Wszystko wygląda ładnie gdyż nie jest to takie tłuste rozświetlenie jakie dają kremy

      Kupiłam go już w tamtym roku , używałam w wakacje i w tym roku tak samo. Produkt jest wydajny. Myślę, że wykorzystam go w najbliższych tygodniach a w przyszłym roku do niego wrócę. Jest to produkt godny polecenia!

Pozdrawiam,
Patrycja P.


KOSMETYKI MOIM OKIEM.


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda na twarzy :) Miałam BB w brązowym opakowaniu i był totalnym niewypałem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję ciemną i jest ok ale zimą zdecydowanie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalnie wygląda, czyli coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda ale dla mnie byłby za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, u mnie też się sprawdził, ale 10 w 1 nie polecam:/

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda fajnie ;D Bardzo naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem bardzo blada a większość kolorów kremów BB i tak wychodzi mocno ciemna;/

    OdpowiedzUsuń