Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 3 września 2014

Ulubione kanały na YT.

Witam Was kochane,

         Dziś chcę podzielić się z Wami kanałami na YT które bardzo chętnie oglądam. Uważam, że dziewczyny są wspaniałe i kochają to co robią. Myślę, że są to Wam dobrze znane vlogerki. Jeśli macie ciekawe kanały do polecenia to chętnie na nie zajrzę. Na propozycje czekam w komentarzach. A teraz moje ulubienice.

Zacznę od mojej zdecydowanej faworytki Basi z kanału CallMeBlondieee.

Jej filmiki oglądałam jako pierwsze i zawsze wyczekuję na nowy filmik. Basia dodaje zawsze w soboty ja wtedy mam dużo czasu i zawsze sprawdzam czy już coś u niej na kanale się pojawiło. A tu jeden z filmik Basi

Uwielbiam również Hanię z kanału digitalgirlword13


Wspaniale przygotowuje się do recenzji, kocham jej testy na żywo, pierwsze wrażenia, pokazuje efekty po kilku godzinach, jak produkty wychodzą na zdjęciach(podkłady). Oglądam ją z uśmiechem
na twarzy. Film Hani


Bardzo lubię też PannaNaturalna91

    Jest przesympatyczna, miło się jej słucha, patrzy na nią. Bardzo pozytywna i w moim odczuciu szczera dziewczyna. Podrzucam tu Wam jeden z jej filmików



Poza moją TOP 3 chce Wam polecić wszystkie kanały które subskrybuję. Dziewczyny są cudowne. A Maxa Kolonko też uwielbiam:)

Jestem ciekawa jakie kanały Wy polecacie? 

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

10 komentarzy:

  1. z tych co pokazałaś to najbardziej lubię nissiax83, oprócz niej najczęściej oglądam zagraniczne kanały - Elle Fowler, I Covet Thee i Ella TheBee

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę luknąć Twoje ulubione kanały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najczęściej podglądam nissiax :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zaglądnę na te kanały. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hanię oglądam. Ale chyba ze względu na przyzwyczajenie niż większą sympatię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam jesteś na stronie www.kosmetoblogi.blogspot.com, zapraszam teraz do grupy Kosmetoblogi na fb https://www.facebook.com/groups/707980639250291/, możesz tam sama dodawać swoje najnowsze posty. POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam że Max ma dwa kanały.... Nieesie25 i Niesiesx83 znam i też oglądam:))

    OdpowiedzUsuń