Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

niedziela, 14 września 2014

Ulubiony płyn do twarzy. Fitomed płyn różany.


Witam Was kochane,

      Dziś będzie o moim ulubieńcu ostatnich miesięcy. Mowa oczywiście o płynie różanym do twarzy Fitomed.
Zapach: różany, delikatny, według mnie ładny.
Cena: 13.90 zł
Pojemność: 200 ml
Opakowanie: Wygodny pojemnik z atomizerem który działa bez zarzutu, nie zacina się i rozpyla produkt w idealnej ilości.

 Od producenta:
 Skład:
 Moja opinia
     Zacznę może od formy aplikacji która niesamowicie przypadła mi do gustu. Mam wrażenie, że marnuje się mniej produktu niż przy użyciu wacika. Ilość aplikowanego produktu jest idealna i bardzo wygodna za co produkt zdobywa u mnie pierwszy plusik. Tak jak już można wywnioskować produkt jest bardzo wydajny. Używam go już ok. 5 miesięcy a na miesiąc jeszcze mi powinno wystarczyć. Więc 13.90 zł. na pół roku za tak idealny produkt to śmieszna kwota. Produkt wchłania się szybko nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy na skórze, staje się ona gładka i przyjemna w dotyku. Koi i odświeża a co jest najważniejsze według mnie naprawdę nawilża . Nie zapycha ani w żaden sposób nie podrażnia. Jego używanie to czysta przyjemność. Teraz kupiłam inna wodę różana. Zobaczymy czy się sprawdzi. jeśli nie wrócę na pewno do tego produktu. Polecam Wa, go z czystym sumieniem.

Pozdrawiam,
Patrycja P.


KOSMETYKI MOIM OKIEM,

11 komentarzy:

  1. Chcę :D Muszę się w końcu skusić na zakupy na ich stronie bo kuszą mnie wszystkie trzy wersje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała suchą skórę to na pewno bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię hydrolaty różane, :) używam codziennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubieniec. Te mgiełki Fitomed są rewelacyjne i bardzo wydajne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam Hydrolatu oczarowego z tej firmy, zastępuje mi tonik. Używam go też do utrwalania makijażu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam aktualnie z innej firmy, ale bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo o nim czytałam, ale jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tego toniku, ale dzięki Tobie nabrałam na niego ogromną ochotę:)

    Pozdrawiam

    xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. różanego nie miałam, ale lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń