Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

piątek, 24 października 2014

Pomadka Celia Woman 205 - swatche i jak się spisuje na ustach.

Witam Was kochane,

       Niestety dopadło mnie przeziębienie a jeszcze niedawno cieszyłam się, że nie choruje;p Pech to pech. Z kubkiem gorącej herbaty napiszę o pomadce z Celi , seria Woman.
        Zacznę od kilku wiadomości technicznych, pomadkę mam w odcieniu 205, jest to lekki pomarańcz. Jak za pomarańczami nie przepadam to ten mi się podoba:) Cena pomadki to ok. 10 zł za 4 gramy produktu. 
      Opakowanie może nie jest metalowe choć bardzo porządne, przypomina mi opakowanie szminki z Inglota. Dodatkowo zamykana na klik także mamy pewność, że w torebce nam się nie otworzy i nie zniszczy.Według mnie opakowanie jest estetyczne i eleganckie. Wizualnie trafia w mój gust.
     Prezentacja koloru na ustach.
     Pomadka w swoim założeniu ma być nawilżająca, zawiera kwas hialuronowy, olejek makadamia witaminy, ma lekki owocowy, przyjemny zapach.
       Na ustach wygląda ładnie natomiast mam kilka zastrzeżeń pomimo swej kremowej konsystencji podkreśla wszystkie suche skórki, najmniejsze "rowki" w ustach. Jest to dla mnie minus. Faktem jest, że pomadka pięknie wygląda na ustach kiedy są wypielęgnowane, nie wysusza ich ale też znika z ust bardzo szybko, jeśli usta są w dobrej kondycji to schodzi równomiernie, natomiast jeśli nie to zostaje gdzieś na skórkach i estetycznie to nie wygląda. W ogólnym rozrachunku wypada więc kiepsko natomiast ja ją lubię za kolor i gdy wiem, że będę miała czas żeby jak kontrolować w lusterku i poprawiać to chętnie jej używam. Natomiast jeśli wiem, że takiej możliwości nie będę miała to stawiam na coś innego.

Co o niej sądzicie? Miałyście pomadki z Celi?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się, choć to zdecydowanie nie mój kolor. szkoda, że tak szybko znika z ust.
    nie miałam jeszcze pomadek celi

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor nie dla mnie, ale na ustach ładnie wygląda, ja używam błyszczyków CELIA WOMAN I pomadko-błyszczyków w złotym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. U mnie Celia jest szczególnie kiepsko dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda na ustach ale kolor nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna chociaż ja jednak wolę odcienie różu a nie pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor taki bardzo wiosenny i letni. Szkoda jednak ze podkreśla suche skórki:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się u Ciebie prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach a ja jeszcze nie miałam żadnej pomadki tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń