Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 13 października 2014

Puder brązujący z panthenolem - Bell Bronze Sun Powder, numerek 22.

Witam Was kochane,
      Ciekawi mnie jak minął Wam weekend. Mi bardzo fajnie. Niestety już zaczyna się znowu tydzień na uczelni ... buuu...  Zmieniamy jednak temat, dziś będzie o pudrze brązującym z Bell, Bronze Sun Powder w odcieniu 22.
     Za 9 g produktu płacimy ok. 15-20 zł. Mamy do czynienia z pudrem dwukolorowym. Mój odcień 22 zawiera w sobie lekkie drobinki, jednak wszystko ładnie wygląda i o dyskotekowym brokacie nie ma tu mowy. Moim zdaniem jaśniejszy kolor nadaje się do samodzielnego używania jako puder utrwalający a ciemniejszy jako bronzer gdy jestem opalona. Ja zawsze je mieszam i razem nakładam jako bronzer.
      Moim zdaniem jaśniejszy kolor z tego duo nie spełni funkcji samodzielnego rozświetlacza głównie z racji swojego koloru oraz tego, że drobinki w nim zawarte nie są na tyle widoczne by taką funkcję móc spełnić.
      Bronzer nakładam pędzlem i przy takiej formie aplikacji strasznie się kruszy i jest to jego największa i chyba jedyna wada bo pomimo tego i tak jest bardzo wydajny.
       Puder brązujący jest tani i bardzo dobrej jakości, utrzymuje się długo, nie tworzy plam, łatwo się nim pracuję. Zrobienie sobie nim placków jest chyba nie możliwe zwłaszcza nakładając mieszankę dwóch kolorów. Efekt można stopniować. Odcień jest chłodny jednak dzięki drobinkom ładnie "opala" twarz. Moim zdaniem nadaje się też do konturowania twarzy . ładny brązowy odcień, bez pomarańczowych nut i przyjemny pudrowy zapach to również jego atuty. 

Używałyście??? Co o nim myślicie??? Ja jestem na tak.

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

10 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam już o nim same dobre opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda na skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam zbyt często pudrów brązujących, ale efekt mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń