Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

czwartek, 13 listopada 2014

Rozświetlacz High Lights, Technic.

Witam Was kochane,

     Dziś będzie o produkcie który bierze udział w modelowaniu naszej twarzy . Uwydatnia to co chcemy pokazać. Mowa oczywiście o rozświetlaczu.
Mówi się o nim, że jest tańszym zamiennikiem High Beam z Benefit. Nie miałam go więc nie mogę porównać jednak po obejrzeniu mnóstwa zdjęć porównujących te dwa produkty myślę, że tak jest.
Rozświetlacz ma płynną konsystencję i jest w kolorze bardzo jasnego, perłowego różu. Posiada maleńkie drobinki jednak nie jest to żaden brokat i moim zdaniem na buzi daje ładny, subtelny, pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że satynowy efekt.
Kilka ujęć jak produkt prezentuje się na buzi. Moim zdaniem wygląda świetnie.
Za 12ml produktu płacimy około 12 zł. Ja za swój zapłaciłam 12.50 zł jeśli dobrze pamiętam. Mam go już ponad rok, nic się nie rozwarstwia. Konsystencja jest niezmienna. Na buzi przez cały dzień pozostaje w nienaruszonym stanie. Powiem Wam,że na początku miałam problemy z jego aplikacja, wklepywałam go palcami i nigdy nie byłam zadowolona z efektu. Kiedyś wpadłam na pomysł, żeby nakładać go jajkiem Ebeline i od tamtej pory kocham go i używam każdego dnia gdy tylko robię makijaż. Efekt mnie zauroczył.
Na twarzy mam:
- krem BB Eveline odcień Light.klik
-puder brązujący Bell klik
- puder ryżowy Paese

Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam, 
Patrycja P.


KOSMETYKI MOIM OKIEM.

12 komentarzy:

  1. zapomniałam już, że też go mam! :P dobrze, że mi przypomniałaś, zaraz go odkopę;)
    a efekt daje faktycznie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe;) widzisz ;) ciesze się, jednak pewnie gdybym miala mery lou manizer to ten też stałby w jej cieniu;p

      Usuń
  2. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym kosmetykiem. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz:) to u mnie mogłaś coś nowego poznać:)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wygląda na twarzy, ale to też zasługa Twojej cery. :-)

    Widziałam gdzieś porównanie z High Beam nawet.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję:) aż miło mi się zrobiło:) też widziałam ich porównanie:)

    OdpowiedzUsuń