Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 31 grudnia 2014

Kosmetyczni ulubieńcy 2014 roku.

Witam Was kochane,

Dziś ostatni dzień tego roku więc najwyższa pora na ulubieńców. Ten rok był dobry ale życzę Wam i sobie by następny był jeszcze lepszy. Niech spełniają się wszystkie Wasze marzenia. Życzę również nam wszystkim aby świat w którym żyjemy był lepszy, zawsze jest coś co można poprawić. Dążmy do tego by być lepszymi ludźmi dla siebie i innych.

A teraz czas na HITY tego roku.
 W tym roku poznałam dwa świetne podkłady, nie mogłam wybrać jednego bo są one po prostu inne i wybranie jednego było by krzywdzące dla drugiego. Pierwszy to Bourjois Healthy Mix w odcieniu 51. Idealny podkład na dzień, na lato, bardzo naturalny, uwielbiam go. Pisałam o nim tutaj. Drugi już nieco cięższy, bardziej widoczny, doskonały na wieczorne wyjścia to Astor Perfect Staty + Perfect Skin Primer. Wspaniały podkład. Oba fenomenalnie wyglądają na zdjęciach. Pisałam o nim tutaj jak i o korektorze Astor Astor Perfect Staty + Perfect Skin Primer. Absolutny hit, pięknie rozświetla okolicę oka, najjaśniejszy jaki widziałam i nie jest różowy. Może być lepiej? Pewnie może jednak ja nic lepszego nie miałam okazji testować. Jako bronzer hitem okazał się taniutki puder brązujący z Bell, Bronze Sun Powder. Idealnie współgra z moim kolorem skóry. Bardzo go lubię. Swoje pięć minut miał tutaj
 Przejdźmy do produktów które zachwyciły mnie w makijażu oka. Doskonale spisywały się u mnie cienie Hean, Paese i nasz rodowity Inglot. Mają dobrą pigmentacje, długo się utrzymują, łatwo się je nakłada, rozciera. Dobre produkty w niskich cenach. Cienie możecie zobaczyć tutaj. Eyeliner Maybellie, Eye Studio, Lasting Drama, Gel Liner wszystkie inne pokonuje już w przedbiegach. Piękna, intensywna czerń, trwałość, łatwość aplikacji. Po więcej zapraszam tutaj, Maskara która zawojowała blogosferę czyli Lovely, Curling Pump Up mascara skradła również moje serce. Po co kupować drogie tusze kiedy mamy tu tani ideał. Bardzo lubię a więcej pisałam o niej tutaj.
 Ciekawą propozycją jeśli chodzi o makijaż ust okazały się taniutkie matowe pomadki Golden Rose. Mam dwa kolory. Oba bardzo ładne. 14, brudny róż oraz 19, piękna, ciemna, chłodna czerwień. Cudo. Pisałam o niej tutaj, Zdecydowany ulubieniec dzienny to pomadka z Maybelline ColorSensational w odcieniu Magnificent Mauve, 430. Piękny kolor i zadziwiająco dobra trwałość. Klik. Paese i w tej kategorii się spisało. Bardzo spodobał mi się kolor 909 płynnej pomadki Manifesto od Paese. Pisałam o niej tutaj.
Lakierów przybyło mi w tym roku sporo a najbardziej urzekły mnie te z Paese, jednego tu brakuje bo już go zużyłam:( oraz lakier  Granite Sand z Wibo, piękny efekt i kolorek. Wiele osób pyta co to za lakier i jak to zrobiłam kiedy mam go na paznokciach. Uwielbiam!

Jestem ciekawa Waszych ulubieńców roku. Może spodobało się Wam coś z moich ulubieńców?

Do tych ulubieńców oczywiście dołączają ulubieńcy z zeszłego roku klik których nadal używam i bardzo cenię.

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

9 komentarzy:

  1. Pierwsze widzę lakiery paese minimi :) ładne kolorki
    Niewiele miałam z Twoich ulubieńców
    Ja osobiście bardziej postawiałam na pielęgnację

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój ulubiony piasek z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podkładów to jeszcze nie testowałam, czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie ten podkład z bourjosi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podkład z Astor jest genialny, ja używam codziennie

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten tusz lovely, jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi podkład z Bourjois nie przypadł do gustu. Muszę za to wypróbować tego tuszu z Lovely bo wieeele dobrego o nim słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bronzer również należy do moich faworytów <3

    OdpowiedzUsuń