Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Ostatnie w tym roku zakupy: Zoeva Vegan Prime Set, Sleek Oh So Special, Sleek Face Form Light,Bourjois Rouge Edition Velvet, Golden Rose, BeBeauty.

Witam Was kochane,
Dziś pokażę Wam ostatnie zakupy w tym roku. Są to zakupy zarówno internetowe jak i stacjonarne.
Zaczynając od tych internetowych na pierwszy rzut idzie sklep ladymakeup . Tu zrobiłam największe zakupy.
 Pierwszym i najważniejszym dla mnie zakupem był zestaw pędzli Zoeva Vegan Prime Set. Jet to zestaw 10 pędzli wykonanych z taklonu. Pędzli używałam zaledwie kilka razy jednak wiem już, ze to będzie wielka miłość.
 Od dawna myślałam o paletce cieni ze Sleeka, było wiele które mi się podobają jednak zdecydowałam się na taka bardzo uniwersalną, można zrobić nią i dzienny i wieczorowy makijaż. Z palety Oh So Special jestem bardzo zadowolona. Dużo podróżuję i już od dawna myślałam o jakiejś palecie do konturowania twarzy abym nie musiała wozić trzech pudełeczek a jedno. Idealnym rozwiązaniem dla mnie wydała się być paleta Face Form, Light ze Sleeka. Myślę, że wybór był dobry. Na pewno niedługo napiszę co o nich myślę.

Jeśli chodzi o sam sklep to zakupy robiłam tu pierwszy raz i muszę powiedzieć, że jestem nieco rozczarowana, nigdy nie liczę na jakieś gratisy ale skoro marka Hean przy zakupie za 50 zł dorzuciła mi dwa lakiery i próbkę podkładu gratis to myślę, że Ten sklep przy zakupach za ponad 370 zł też mógł się postarać.

Natomiast zakupy uważam za udane gdyż spełniłam swoje małe kosmetyczne marzenia.

Następnie odwiedziłam sklep ezebra i tu skusiłam się na dwie pomadki z Bourjois Rouge Edition Velvet. Nie kupiłam ich w poprzednim sklepie gdyż kosztują tam ok. 40 zł. a na ezebra 27zł. Różnica jest więc duża.
 Kolory na które się skusiłam to 02 Frambourjoise oraz 07 Nude-ist. Oczywiście podoba mi się tam więcej kolorów jednak tych wszystkich róży mam jakieś odpowiedniki więc nie ma sensu posiadać kilka pomadek w podobnych odcieniach i tak kolory już mi się powtarzają, Miałam mieć już szlaban na produkty do ust ale z okazji świąt nie mogłam sobie odmówić:)
 Ostatnie zakupy są już stacjonarne, koleżanka polecała mi te lakiery z Bebeauty i skusiłam się na dwa kolory, pierwszy z nich to piękna soczysta czerwień o numerku 29 oraz 26 czyli ciemno szary kolorek. Takiego lakieru mi brakowała. Na wyspie Golden Rose zaopatrzyłam się w matowy Top Coat oraz puder do brwi w odcieniu 104. Jest to idealny kolor dla ciemnych blondynek i jasnych brunetek.

Co myślicie o tych produktach? Jak Wasze zakupy?

Pozdrawiam,
Patrycja P.


KOSMETYKI MOIM OKIEM.

26 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tych pędzi Zoeva... oj chyba najbardziej z całych tych zakupów. Chociaż paletka ze Sleeka też jest niczego sobie. Wspaniałe noworoczne zdobycze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez do zoevy wzdychalam, myslalam, ze mi przejdzie ale nie przeszlo ;p i nareszcie mam:)

      Usuń
  2. Od dłuższego czasu marzą mi się kosmetyki Golden Rose, ale w moim mieście nie ma nawet tej wysepki żeby sobie wszystko pooglądać, jakie mają nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez nie było tylko lakiery na rynku ale od niedawna jest wyspa:)

      Usuń
  3. Nr 07 tez mam. To moj faworyt:) Nude ist, to odcień 07, a napisałaś 04- drobna literowka:) paletę ze sleeka do konkurowania tez miałam tylko wersje fair, ale odsprzedalam, bo jednak nie jest tym czego szukałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz poprawione, dziękuje;p a co do sleeka mam nadzieje, ze u mnie będzie tym czego szukam:)

      Usuń
  4. ciekawa jestem jak się spiszą lakiery bebeauty

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedzialam ze Golden rose ma cienie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio nabyłam pędzle Zoeva - dla mnie okay, ale na miość potrzebuję chyba więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam zakupić Zoeva, ale w końcu kupiłam jedne hakuro
    Zastanawiam się nad zakupem paletki do konturowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pomadki miałam ochotę, kiedy Rossman robił promocję -50% na kolorówkę, ale jednak spasowałam, bo i tak mam tego dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba sie też skuszę na tę paletkę do konturowania twarzy ze sleeka ;) Bo wygląda całkiem całkiem fajnie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzli zazdroszczę, ciekawią mnie też pomadki Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne cudeńka!!!

    U mnie na blogu pojawiło się pierwsze rozdanie, jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo chciałabym te pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tych pomadkach z Bourjois naczytałam się i naoglądałam mnóstwo pozytywnych recenzji. Naprawdę lubię matowe wykończenie, a słyszałam, że do tego są niesamowicie trwałe. Kiedy będę robiła kolejne zakupy, na pewno skuszę się na kolor Nude-ist i mam nadzieję, że jeszcze jakieś. ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw do konturowania Sleek kusi mnie od dawna, muszę w końcu go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, na bogato! :) Takie pędzle do makijażu to jest coś!^^ ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw Sleek nie polecam natomiast pędzle bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem zestawu tych pędzli. Sama zastanawiam się nad kupnem, tylko jeszcze nie wiem z jakiej firmy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ta paletka - piękne kolory cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zakupy, pędzli zazdraszczam ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. matowy lakier, mój ulubieniec <3

    OdpowiedzUsuń