Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

czwartek, 11 grudnia 2014

Pomadka Velvet Matte- Golden Rose, numer 14.

Witam Was kochane,

U mnie już weekend dziś się zaczyna:) Na dobry jego początek będzie o bardzo ciekawym produkcie do ust. Matowe pomadki z Golden Rose bardzo szybko podbiły blogosferę, ja też się na nie skusiłam.
Mój numer to 14, jest to taki piękny,chłodny, brudny róż. Cena 10.90zł. Pojemność 4.2 g.
Zacznijmy od opakowania, my kobiety wiemy, że jest to dla nas ważne. Chcemy mieć piękne produkty w takich samych opakowaniach. Materiał z którego wykonany jest materiał jest solidne, Kolor też mi się podoba natomiast sam kształt opakowania jakoś nie trafia w moje gusta, znam wiele pomadek które mają ładniejsze opakowania . Natomiast wiadomo jest to kwestią gustu.
Kolor bardzo mi odpowiada. Myślę, że mi pasuje. Same możecie to ocenić. Pomadka pomimo tego, że jest matowa łatwo się ją nakłada i komfortowo nosi. Nie jest tępa, konsystencja jest zbita. Na ustach nie wygląda jak taki płaski mat, powiedziałbym, że wykończenie jest lekko satynowe. Pomadka ma niesamowicie mocny pigment i już przy jednym pociągnięciu daje bardzo intensywny kolor.
Jest trwała, może nie jakoś bardzo jednak jak na ta cenę to radzi sobie nieźle. Nie wysusza ust natomiast po jakimś czasie wchodzi w "rowki" na usta i je podkreśla.
Oceniam ją natomiast na plus bo jest to fajny produkt i myślę, że będę miała jeszcze inne kolory.
Co o niej sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

15 komentarzy:

  1. Kolor bardzo ładnie prezentuje się na ustach. Jest spokojny, ale z charakterem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę. Niby nic a przykuwa uwagę:)

      Usuń
  2. na ustach prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Ja mam bodajże 06 lub 07 i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez myślę jeszcze o innych kolorach:)

      Usuń
  4. ladny kolor ;)) myslalam ze jest bardziej rozowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest taki brudny i powiedziałabym nawet, że ma jakąś domieszkę fioletu;p

      Usuń
  5. masz ładną, gładziutką buzię:) a kolor pomadki bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:) ale wiesz jak to jest, jak się podkładu nakładzie to i buzia gładka;p

      Usuń
  6. piękny kolor, a na ustach wygląda naturalnie, nie rzuca się zbyt w oczy, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek ma bajeczny, ja mam jedynie matową czerwień z GR :)

    OdpowiedzUsuń