Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

niedziela, 7 grudnia 2014

Recenzja podkładu Bourjois Healthy Mix, 51 Light Vanilla.

Witam Was kochane!

  Dziś będzie o jednym z moich ulubionych podkładów. Mam trzy niezawodne podkłady, każdy jest inny i nie można ich porównać, używam ich w innych sytuacjach. Healthy Mix to podkład o lekkiej formule, idealny na lato, ja stosuje go i teraz. 
 Cena podkładu to ok. 50 zł za standardową pojemność 30 ml. Oczywiście w sklepach internetowych można go dostać już za niewiele ponad 30 zł i tam właśnie go kupuję.
 Podkład ma zawierać ekstrakty z owoców. Melon zapewnia nawilżenie, morela blask a jabłko przedłuża młodość skóry.
 Podkład nie bez powodu nazywa się healthy mix. Zapewnia naszej skórze zdrowy wygląd, blask, jednak nie jest to blask spowodowany tłustą formuła podkładu bo pomimo tego, że podkład jest rozświetlający i nawilżający formuła daje na skórze piękny satynowy efekt ale nie jakbyśmy dopiero wróciły z siłowni. Skóra prezentuje się pięknie, zdrowo, młodo i promiennie. Jestem nim oczarowana. Ujednolica koloryt skóry i pięknie się z nią stapia. Efekt jest naturalny.
 Jeśli chodzi o trwałość to również jest niezłe.  Gdy nie dotykamy buzi, nie ma ona styczności z szalikiem czy inną częścią garderoby która mogłaby go zetrzeć wytrzymuje spokojnie dzień na uczelni, zakupy,powrót do domu.  Koło 10 godzin lekko przypudrowany spokojnie się u mnie utrzymuje w niezmienionym stanie, natomiast ja mam skórę sucha więc zadanie ma nieco ułatwione. Używałam go podczas letnich upałów i trwałość była równie dobra.Nie podkreśla suchych skórek. Krycie dla mnie jest wystarczające. Powiedziałabym nawet, że jak na lekki podkład rozświetlający to duże. Fakt ja nie mam większych problemów ze skórą ale moje wszystkie zaczerwienienia na policzkach, nosie przykrywa. Jak widzicie piegów nie zakrył ale ja tego nie oczekuje od żadnego podkładu, lubię je i lubię jak tam sobie są niezakryte;p
Możecie zobaczyć jak podkład prezentuje się w akcji. Nałożony jajkiem Ebeline i lekko przypudrowany Rimmelem Match Perfection. Kto go miał to wie, że do silnie matujących i przedłużających trwałość makijażu pudrów on nie należny, jednak ja go lubię. Mat na twarzy to nigdy nie było coś co lubię . Podkład ma niesamowicie piękny zapach, nie zapycha i nie zauważyłam aby ciemniał na skórze.
 I na koniec mój dzisiejszy makijaż w roli głównej z gwiazda dzisiejszego posta czyli podkładem Bourjois Healthy Mix.

Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.


KOSMETYKI MOIM OKIEM.

24 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu mnie kusi, ale czekam na jakąkolwiek przecenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam w starej plastikowej wersji i był super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzieś czytałam, że sam podkład się nie zmienił.

      Usuń
  3. Masz taką ładną cerę, że chyba każdy podkład będzie wyglądał na niej wspaniale! skóra bez skazy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dawno nie dostałam takiego komplementu:) bardzo dziękuję:)

      Usuń
  4. Ciekawi mnie ten ekstrakt z owoców. Chyba poszukam na stronach i się skuszę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy go zachwalają, więc pewnie za jakiś czas i ja się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie kupiłam go w tym tygodniu w Hebe na promocji za 29,99 zł, mam ten sam odcień, który Ty posiadasz i szczerze jestem zakochana w tym podkładzie! :)
    u mnie utrzymuje się calusieńki dzień i dodam, że nie używam w ogóle pudrów żadnych (!) po prostu nie znoszę takiego pudrowego uczucia na twarzy ;/
    zauważyłam jednak, że delikatnie oksyduje po jakiś 2-3 min od nałożenia na twarz to widać

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda na twarzy, ale na mojej tłustej skórze raczej się nie sprawdzi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że i osoby z tłusta skórą go lubią.różnie to bywa:)

      Usuń
  8. To klasyk, którego jeszcze nie spróbowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład podkładem, ale masz piękny kolor na ustach. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś chciałam kupić Healthy Mixa, ale coś mnie powstrzymało ;) Znalazłam swój podkład idealny (Rimmel Wake Me Up) i myślę, że nie prędko od niego odejdę - jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na wake me up mam od dawna ochotę ale zawsze coś innego wpada mi w ręce;p

      Usuń
  11. mam cerę przede wszystkim naczynkową ze skłonnością do rumienia i to mój największy problem, ogólnie jest jasna, ale przez rumień wydaje się być ciemna, jest mieszana, tłusta w strefie t i sucha na policzkach, ale nie ma skłonności do świecenia. myślisz, że u mnie sprawdził by się ten podkład?

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że tak, więcej informacji wysłałam Ci na maila:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń