Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

niedziela, 21 grudnia 2014

Uwaga ALARM! Rimmel- pomadka numer 170.

Witam Was kochane,
Dziś opowiem Wam troszkę o pomadce z Rimmela 170 ALARM. Mam do niej mały sentyment ponieważ to moja pierwsza czerwona pomadka.
 Cena pomadki to ok. 17-20 zł.
Opakowanie wykonane z dość porządnego plastiku, zamykane na klik wiec nie ma obaw, że w torebce się otworzy i zniszczy. Pod względem wizualnym mi się podoba. Ciekawy kształt i estetyczny wygląd.
Na spodzie zapisany numerek, nazwa i seria pomadki co jest wygodne.
Przejdźmy do tego jak pomadka się spisuje. Kolor moim zdaniem piękny, żadnych pomarańczowych tonów, klasyczna czerwień, pięknie wyglądająca na ustach, zęby wydają się przy niej bielsze. konsystencja jest bardzo przyjemna, kremowa i sunie po ustach jak masełko. Wygodnie się aplikuje, jednak nie jest nawilżająca i trochę wysusza usta czego pomadka tego typu nie powinna robić. Trwałość to jakieś 3-4 godziny, zależy od sytuacji, jedzenia i picia nie przetrwa gdyż odbija się wszędzie gdzie tylko może no i kolor znika. Ma jeszcze jeden minus, mianowicie zawsze zostaje na zębach, nawet jeśli przetrzecie usta od środka patyczkiem kosmetycznym, po jakimś czasie mówienia ona się na tych zębach pojawi, mam 4 pomadki z Rimmela z różnych serii i każda to robi, nie zależnie czy to jasny kolor czy ciemny jak ten. Z pomadkami innych firm nigdy mi się to nie zdarzyło. Dlatego kiedy mam ją na ustach muszę kontrolować sytuacje w lusterku. Po mimo tego mam do niej słabość bo kolor jest piękny i często jej używam.

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

7 komentarzy:

  1. miałam niestety dla mnie jest zbyt zimna..

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie wolę takie zimne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo mi się podoba :) Nie miałam jeszcze pomadek tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwa kolorki z tej serii i u mnie spisują się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te pomadke i bardzo dobrze sie u mnie spisuje :)

    OdpowiedzUsuń