Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

wtorek, 20 stycznia 2015

Isana- Body Creme, granat i figi.

Witam Was kochane,
    Sesja zbliża się wielkimi krokami jednak ja jak to ja na wszystko mam czas. Dlatego za miast brać się za zeszyty opowiem Wam o kremie do ciała z Isany.
 Cena: ok. 10 zł. 
Pojemność: 500 zł.
Cena w stosunku do pojemności jest bardzo niska a jak ma się to do jego jakości za chwilę się dowiecie.
 Skład: Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylehexyl Stearate, Xanthan Gum, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Butylene Glycol, Punica Granatum Fruit Extract, Ficus Carica ( Fig) Fruit Extract, Panthenol, Cococ Nucifera Oil, Phenoxyethanol, Acrylates C/10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum, Sodium Ceteryl Sulfate, Sodium Benzoate, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone.
 Po nazwie produktu możemy wywnioskować, że nie będzie on gęsty jak masło do ciała natomiast aż tak rzadkiego produktu się nie spodziewałam. Jest praktycznie lejący więc przy aplikacji trzeba uważać aby nam nie spłyną i nie pobrudził czegoś. Nie jest to jednak dla mnie straszny problem. Radzę sobie z tym. Według mnie rozprowadza się go szybko i przyjemnie. Pozostawia on na skórze lekko tłustawą powłoczkę jednak nie jest to bardzo nieprzyjemne jak mogłoby się wydawać. Pod tym względem znam o wiele gorsze produkty.Czas na najważniejsze,czyli nawilżenie. Nie jest ono spektakularne. Nawilża tak od użycia do użycia. Nie jest to efekt dogłębnego nawilżenia jednak daje rade.Mógłby to robić lepiej jednak w tej cenie nie można spodziewać się cudów. Uważam go za całkiem przyzwoity produkt i biorąc pod uwagę jego cenę nie jestem rozczarowana. Posiadaczki niewymagających skór zadowoli. Osoby z suchą skórą powinny sięgnąć po coś lepszego. Zapomniałam wspomnieć o zapachu który w moim odczuciu jest przyjemny.

Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

6 komentarzy:

  1. Mam go obecnie i strasznie mnie denerwuje jego rozprowadzanie, im bardziej go wcieram to mam wrażanie, że coraz gorzej się wchłania i muszę się sporo namachać, żeby nie mieć białych nóg (nie, nie nakładam go zbyt dużo:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to masełko i naprawdę je uwielbiałam. Mimo wielkiego słoja zapach wcale mi się nie znudził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam zamiar go kupic, jednak zastanawiam sie we wzgledu na jego konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie to masło :) najbardziej za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taka pojemność - taka cena? To sie zdecydowanie opłaca !

    OdpowiedzUsuń