Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

piątek, 9 stycznia 2015

Korektor Catrice Re-Touch Light-Reflecting Concealer

Witam Was kochane,

Już nie raz pisałam, że mam spore cienie pod oczami więc korektor to podstawa, dlatego szukam i testuje. Raz jest lepiej raz gorzej. Jak będzie dziś? Raczej w stronę rozczarowania.
 Korektor zakupiłam w drogerii Hebe za ok 15 zł przy pojemności 1,5 ml. Przyznaje bez bicia tej pojemności nie doczytałam. Kolor jaki wybrałam to 020 light beige, drugi z kolei, najjaśniejszego nie było a ten 020 light to ma tylko w nazwie. Nie ma tragedii ale jako korektor pod oczy powinien byc jaśniejszy, ja tak uważam. Plusem jest to, że wpada w żółte tony.
 Opakowanie - no cóż to właśnie mnie w nim urzekło. Jak typowa sroczka poleciałam na ładne, błyszczące opakowanie. Wygląda na bardzo eleganckie i wizualnie podnosi wartość produktu. 
 Wróżyłam nam długą przyjaźń i jakie było moje zdziwienie gdy po ok. 3 tygodniach się skończył. Nie spodziewałam się tego więc negatywnie mnie zaskoczył. Kolor po mimo tego, że mógłby być jaśniejszy prezentował się całkiem przyjemnie. Krył co miał kryć, ładnie się rozprowadzał, nie wchodził w zmarszczki . Wyglądał po prostu ładnie choć nie rozświetlał jakoś zauważalnie okolicy oka.
 Problem stwarzało również jego wydobycie z pojemniczka, albo nie chciał wychodzić albo wylewało się go za dużo, strasznie brudził opakowanie. Nie lubię tego. Byłoby to jednak do przejścia gdyby nie ta fatalna wydajność.  Miałam kiedyś korektor z Miss Sporty za ok. 10 zł i po przeliczeniu wyszło, ze jego 1 ml. wystarczył mi na miesiąc więc ten powinien na ok. 6 tygodni czego nie zrobił.  Jest więc moim zdaniem nieekonomiczny i niewydajny. Więcej po niego nie sięgnę. Cena w stosunku do czasu przez który możemy go używać jest wysoka.
Nie polecam a co Wy o nim sądzicie? Używałyście go?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

4 komentarze:

  1. ładna biżuteria, a korektorów nie używam choć może powinnam. nie wiele kosmetyków kolorowych na siebie nakładam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) to w sumie dobrze, ja też nie zawsze się maluję ale gdy już to robię to zazwyczaj i po korektor pod oczy sięgam.

      Usuń
  2. ja bardzo rzadko sięgam po korektory :) nie dlatego, że nie mam co ukrywać ale po prostu szkoda mi skóry pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to bardzo dobrze:) ja mam strasznie siną okolice pod oczami i tak używam, jednak wiem, że to nic dobrego.

    OdpowiedzUsuń