Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

piątek, 30 stycznia 2015

Match Perfection- Rimmel, czyli o niezbyt matującym pudrze który lubię.

Witam Was kochane,
   Dziś przychodzę do Was z mini recenzją pudru prasowanego Rimmel.
Match Perfection - Rimmel 103 TRUE IVORY
Cena: ok. 30 zł. ( kupiłam w promocji za nieco ponad 20 zł.)
Pojemność: 8.5 g.
Odcień 103 True Ivory jest ładny i naturalny, ma dość dobre krycie.
Produkt posiada lusterko, była również dołączona gąbeczka jednak nie używałam jej i gdzieś zapodziałam. Natomiast była kiepska, produkt nią nałożony wyglądał na pomarańczowy i tworzył placki na twarzy więc nie tęsknię za nią.
Puder daje nam lekkie dodatkowe krycie poza podkładem. Kolor jest ładny, mat nie utrzymuje się zbyt długo i pełnego matu on nie daje. Nie lubię matu na twarzy a puder jest dla mnie formą utrwalenia i wykończenia makijażu i ten produkt mi to zapewnia. Nie wchodzi w załamania, nie zapycha. Lekko podkreśla suche skórki ale który tego nie robi.U mnie sprawdza się dobrze jest też bardzo wydajny.
Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

5 komentarzy:

  1. Miałam go, ale najjaśniejszy odcień był dla mnie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam, osobiście rzadko z pudru korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, z Rimmela mam stay matte ale on z matowieniem radzi sobie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrzebuję matu, więc chyba nie do końca dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę pudry transparentne :)

    OdpowiedzUsuń