Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 21 stycznia 2015

Moje włosy. 20.01.2015.

Witam Was kochane,
    Postanowiłam, że w tym roku co miesiąc będę starać się pokazywać Wam moje włosy. Chyba powinnam je obciąć bo na końcach są już strasznie przerzedzone . Zdjęcia są z wczoraj. Powiem też o wczorajszej pielęgnacji włosów.



 Na włosy nałożyłam oliwkę BabyDream fu mama na dwie godziny. następnie umyłam włosy szamponem BabyDream. Raz na jakis czas moje włosy lubią keratynę i właśnie wczoraj zdecydowałam się na nałożenie odżywki Kallos Keratin na 5 min następnie spłukałam włosy obficie wodą.

Pozdrawiam,
Patrycja P,

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

8 komentarzy:

  1. A ja dziś będę obcinać moje włosy, więc zapraszam na późniejszy post :P Tez obecnie używam oliwki Babydream do olejowania, dziś miałam ją przez całą noc na włosach, a rano po umyciu pięknie lśniące i mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jakie długie i błyszczące.
    Moje nie polubiły się z tym szamponem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne błyszczące włosy! A do tej odzywki sie przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolor Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń