Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

niedziela, 25 stycznia 2015

Zamówienie z Cocolita.pl.

Witam Was kochane,
     Dziś przychodzę do Was z postem zakupowym. Skuszona pochlebnymi recenzjami produktów ze zdjęcia poniżej postanowiłam zrobić male zamówienie ze strony cocolita.pl. Ciekawa jestem jak u mnie spiszą się te produkty.
 Skusiłam się również na 2 jajeczko z Ebeline korzystając z okazji, że koleżanka mogła mi je przywieść z Niemiec. Zapomniałam już jakie ono jest różowe.
 Na promocji w Hebe za 9.99 zł. kupiłam płyn micelarny z Tołpy. Jego cena regularna to chyba 20.99 zł. Używałam go już wiele razy i szczerze to znam produkty tańsze a działające tak samo dlatego w cenie regularnej bym się na niego nie skusiła.

Jak Wasze styczniowe zakupy?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

12 komentarzy:

  1. Muszę w końcu pokusić się na kosmetyki sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie skromnie, pomadka sylveco, kilka myjących specyfików w Yves rocher i sporo wosków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy, ja w styczniu skromnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne produkty. U mnie też trochę nowości, zapraszam do przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tonik Sylveco jest świetny, pomadka niestety nie przypadła mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię to jajo z Ebelin :) Skusiłam się na hibiskusowy tonik ale jest taki sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeden z moich ulubionych tuszy <3 też muszę kupić kolejny egzemplarz, bo mój już się skończył, tylko czekam na promocje :) a ten krem CC też mnie bardzo ciekawi, tyle, że boję się zainwestować, bo podkład z tej serii się u mnie nie sprawdził, ale healthy mix, który mi polecałaś sprawdza się mega dobrze :) a kosmetyki sylveco też mnie kuszą, ale nie mam do nich dostępu, nie wiedziałam, że są na cocolicie, muszę to obczaić. wiesz może czy w jakiejś innej drogerii internetowej też są? w sumie to nawet nie wiem co bym chciała wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten krem CC nie jest zły ale przy Healthy Mix wypada blado więc raczej nie będę go gorąco polecać. A co do Sylveco to są jeszcze np. tu http://kalina-sklep.pl/ . ja też nie wiedziałam i zdecydowałam się ostatecznie na te trzy produkty, zobaczymy jak się spiszą:)

      Usuń
  8. hibiskusowy tonik do twarzy właśnie mi się kończy - lubię go:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszalałaś z tą cocolitą :) Uwielbiam ich sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wierzę, ale w tym roku jeszcze nic nie kupiłam. Jestem z siebie dumna, ale tylko w tym miesiącu, ponieważ w przyszłym szykuje się wiele wypadów na zakupy. ;]

    OdpowiedzUsuń