Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 9 lutego 2015

Balea- Oil Repair, szampon i odżywka.

Witam Was kochane,
     Troszkę mnie nie było ponieważ jak każdego studenta sesja mnie dopadła. Wczoraj miałam wyniki ostatniego egzaminu. Wszystko zaliczone więc mam dwa tygodnie wolnego i wracam do Was. Zaczniemy dziś od recenzji duetu do włosów z Balea Oil Repair.
 Pierwszym krokiem jest oczywiście umycie włosów więc od szamponu zaczniemy. Kolor biały, perłowy, posiada kremową konsystencję. Zapach jest bardzo przyjemny. Szampon dobrze oczyszcza włosy, pozostawia je przyjemne w dotyku. Nie plącze włosów i muszę przyznać, że nawet bez użycia odżywki włosy po samym umyciu prezentują się całkiem ładnie. Nie puszą się, lekko błyszczą więc jest to idealny szampon dla wiecznie spieszących się osób. Jestem z niego bardzo zadowolona.
 Odżywka również przypadła mi do gustu. Wystarczy minutka na włosach aby poprawiła ich wygląd. Wygładza, niweluje puszenie, dodaje blasku. Dodatkowo włosy pachną ładnie bo zapach utrzymuje się dość długo. Myślę, że w tej cenie to jedne z lepszych produktów jakich używałam, I jeśli będę miała okazje to kupię je znowu.

Pozdrawiam,
Patrycja P.


KOSMETYKI MOIM OKIEM.

6 komentarzy:

  1. Nie używałam nic do włosów z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam że ta seria jest dobra
    muszę poporsić znajomych żeby mi przywieźli

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam serię blond, ale zupełnie szału nie było, szkoda, ale okazała się to zwyczajna seria do pielęgnacji blond włosów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam same pozytywne opinie o tej odżywce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam jedynie szamponu tej marki, ale z innej serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zaliczenia sesji :) Z Balea miałam jedynie płyn do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń