Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

czwartek, 12 lutego 2015

Biovax Gold, Argan & Złoto 24k.

Witam Was kochane,
 Dziś będzie o masce do włosów Biovax Gold, Argan & Złoto 24k. Jest to maska droższa i o mniejszej pojemności niż jej siostry. Różnią się również konsystencją. A jak jest z działaniem? Zapraszam.
Skład:
Nie jestem znawczynią składów natomiast ten wydaje się być przyzwoity jednak nie ukrywam, że wolałabym aby olejek arganowy i koloidalne złoto zajmowały wyższe miejsce w składzie niż odpowiednio ósme i dziewiąte.
Tak jak już wspomniałam wcześniej posiada bogatszą konsystencję niż ta do której przyzwyczaił nas producent w swoich wcześniejszych maskach. Jest gęsta przez co jest wydajna i wystarcza na tyle samo co jej poprzedniczki z dwa razy większą gramaturą. Można więc powiedzieć, że cenowo wychodzą tak samo. Jeśli chodzi o działanie produktu to oceniam je dobrze. maska pięknie pachnie, zapach utrzymuje się na włosach. Jest troszeczkę orientalny. Włosy po jej zastosowaniu są błyszczące, wygładzone, nie puszą się, są takie sypkie. Wyglądają zdrowo i po prostu ładnie. Pozostaje jeszcze jedno pytanie. Czy jest to moja ulubiona maska z Biovax? Nie... Jest jedna która sprawdza się u mnie jeszcze lepiej ale o tym wkrótce.

Czy używałyście tego produktu? Co o niej sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

4 komentarze:

  1. mam ją gdzieś w zapasach:) ciekawe jak się u mnie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam ale jestem jej ciekawa baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie moje włosy by obciążała

    OdpowiedzUsuń