Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 16 lutego 2015

Eveline- art make-up eyeliner.

Witam Was kochane,
Dziś będzie o produkcie który był dla mnie rozczarowaniem.
Cena produktu to ok. 12 zł za 2 ml pojemności. Więc moim zdaniem przełożenie ceny do ilości bez rewelacji. Może chociaż jakością nadrabia? No niestety nie. 
Kolor jest czarny, intensywny o lekko błyszczącym wykończeniu.
Zakończenie eyelinera wydaje się cieniutkie i sprawia wrażenie, że można nim narysować idealną cienką kreskę. niestety tak nie jest. Sama końcówka nie rysuje, trzeba malować kreskę bokiem eyelinera. Kreska tak namalowana oczywiście jest grubsza a o perfekcyjnej jaskółce możemy zapomnieć.  
Produkt też bardzo szybko zasycha na powiece i jeśli przyszłoby Wam do głowy coś dorysować wypełnić jakąś lukę to nie jest to dobry pomysł. Ściąga się wszystko obok i roluje. Nie jest to dobry produkt. Dodatkowo nigdy nie udało mi się nim narysować dwóch takich samych kresek. I nie nie dlatego, że jestem niewprawiona bo eyelinera używam już od dobrych 5 lat więc wprawę mam. Używałam różnych eyelinerów i bardzo tanich i trochę droższych i w kałamarzu i żelowych i z wszystkimi pracowało mi się dobrze i mogłam narysować kreskę takiej grubości na jaką miałam ochotę.
Jak już zasechł to nie rozmazywał się ani nie odbijał więc tego mu nie mogę zarzucić. jest też dość trwały natomiast w ogólnym rozrachunku ja jestem na nie i więcej po niego nie sięgnę.
Tutaj możecie zobaczyć jak wygląda.

Używałyście go? Macie o nim inne zdanie?
Jakie są Wasze ulubione eyelinery a jakie okazały się bublami?

Pozdrawiam,
Patrycja P.


KOSMETYKI MOIM OKIEM.

3 komentarze:

  1. szkoda, że się u Ciebie nie spisał:/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygląda, kiedyś używałam eyeliner w pisaku ale szybko wysychał i końcówka się rozdwajała :( teraz preferuje pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń