Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

czwartek, 19 lutego 2015

Makijaż wykonany paletką Oh So Special- Sleek oraz pmadka w odcieniu nude czyli Rimmel 070 Airy Fairy.

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z makijażem. Jest to trochę bardziej odważna wersja makijażu dziennego.Mocniej podkreślone oczy i delikatne usta. 
Makijaż oczu wykonałam paletą Sleek Oh So Special.

Na początku użyłam bazy pod cienie Pase. Na całą powiekę górną nałożyłam cień BOW pędzelkiem Hakuro H70 wyciągając go aż pod łuk brwiowy.
Następnie zaznaczyłam załamanie powieki cieniem NOIR( użyłam w tym celu pędzla Hakuro H77) a na powiekę ruchomą nałożyłam piękny cień THE MAIL(H70). Na dolną powiekę naniosłam cień CELEBRATE pędzelkiem Zoeva 226. Kreskę narysowałam eyelinerem Maybelline przy pomocy pędzla Zoeva 317.

Dziś jako podkład posłużył mi krem CC 123 Perfect z Bouriojs utrwaliłam go pudrem z Rimmela MP w odcieniu 103 True Ivory. Twarz wykonturowałam pudrem brązującym z Bell. Na usta nałożyłam pomadkę z Rimmela Airy Fairy.
Tusz jakiego użyłam to L'oreal Volume Million Lashes So Cuture. Brwi wypełniłam delikatnie cieniem do brwi z Golden Rose o numerku 104.
Kolory są w rzeczywistości bardziej intensywne niż na  zdjęciach. Muszę zainwestować w lampę pierścieniową.

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

4 komentarze:

  1. Podoba mi się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż dzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam, że to au naturel :) bardzo ładny 'mój' makijaż :)

    OdpowiedzUsuń