Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

wtorek, 24 lutego 2015

Paleta Sleek Oh So Special, prezentacja kolorów, przykładowe makijaże i moje wrażenie na temat tego produktu.(dużo zdjęć)

Witam Was kochane,
     Dziś będzie o palecie ze Sleeka Oh So Special. Jest to pierwsza paleta z większą ilością kolorów jaką postanowiłam kupić. Wybór szybko padł na markę Sleek gdyż posiada przystępne ceny a recenzje innych dziewczyn są bardzo pochlebne. Chciałam żeby oprócz neutralnych kolorów posiadała coś jeszcze z czym można poeksperymentować i ta wersja wydała mi się idealna.
Za ok. 37 zł dostajemy 12 cieni o dobrej pigmentacji i jakości.
Cienie ładnie się rozcierają. Nie zlewają. Razem tworzą spójną całość. Myślę, że żaden kolor nie jest tam przypadkowy.
Używałam wszystkich odcieni i ze wszystkich jestem zadowolona.
Ciemniejsze kolory, zwłaszcza te z drobinkami osypują się jednak mogę im to wybaczyć.
Na bazie utrzymują się bardzo dobrze. Intensywność koloru nie traci na powiece.
Moje ulubione kolory to zdecydowanie CELEBRITE i THE MAIL. Bardzo je lubię i często używam.
Cienie BOXED i WRAPPED UP sprawdzają się przy wypełnianiu brwi
Paletka wykonana jest z plastiku.
Jej minusem jest to, że bardzo się rysuje i widac na niej każdy ślad.
Kolory są naprawdę interesujące i można z nich wyczarować ciekawy makijaż.
Nazwy kolorów.


Moje propozycje makijażu.



Pozdrawiam, 
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

6 komentarzy:

  1. Piękne te cienie :) Podoba mi się makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te cienie :) Podoba mi się makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak sobie myślę, że chętnie bym ją znalazła w swojej kolekcji sleeków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam paletkę sunset, bardzo ją lubię:) jako amatorka wykonywania makijażu ta wyjątkowo mi pasuje i częściej się maluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń