Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

niedziela, 22 marca 2015

Makijaż wykonany paletą Zoeva Naturally Yours,usta - Mac Rebel.

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z makijażem jaki wykonałam paletą marki Zoeva, Naturally Yours. Niedługo pojawi się jej recenzja. Zapraszam.
Makijaż zaczęłam od nałożenia bazy pod cienie marki Paese.
Na całą powiekę ruchomą wyciągając aż pod łuk brwiowy nałożyłam cień Pure. 
Załamanie powieki podkreśliłam cieniem SLOW DANCE. Na dwie 2/3 górnej ruchomej powieki zaczynając od zewnętrznego kącika nałożyłam cień Lovely Monday, który lekko w środkowej części powieki przykryłam cieniem Forever Yours, który pięknie błyszczy i w słońcu lekko opalizuje na zielono.
W wewnętrzny kącik naniosłam cień Smooth Harmony.
Na 2/3 dolnej powieki poczynając od zewnętrznego kącika naniosłam cień Sweet Sound a w wewnętrznym kąciku użyłam cienia Casual Elegance.
Kreskę narysowałam eyelinerem w żelu marki Maybelline a rzęsy pomalowałam tuszem L'oreal VOLUME MILION LASHES So Cuture.
Pozostałe kosmetyki których użyłam:
Makijaż zaczęłam od przygotowania twarzy. Nałożyłam krem liście zielonej oliwki, Ziaja a pod oczy krem Hydro RdL.
Twarz: 
Podkład Astor Perfect Stay+ perfect skin primer, 100 Ivory.
Korektor Astor Perfect Stay+ perfect skin primer, 001.
Puder Rimmel Match Perfection 103 True Ivory.
Puder brązujący Bell.
Brwi:
Cień do brwi 104 Golden Rose.
Usta:
Mac, Rebel, wykończenie SATIN.
Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

5 komentarzy:

  1. bardzo ładnie, uwielbiam takie kolory :) czekam na recenzję paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, na co dzień super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się takie delikatne makijaże;)

    OdpowiedzUsuń