Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

wtorek, 17 marca 2015

Pomadka Rimmel MOISTURE RENEW, 150 PICCADILLY PINK, czyli róż na już.

Witam Was kochane,
Dziś chciałam pokazać Wam kolor którego lubię używać w takie zwykłe dni, na uczelnie czy jakieś szybie wyjście. 
 Rimmel MOISTURE RENEW, 150 PICCADILLY PINK
Za 4 gramy produktu płacimy ok. 25 zł. Oczywiście ja ją kupiłam w jakimś sklepie internetowym w dużo niższej cenie.
Opakowanie jest estetyczne, fioletowe, połyskujące, wygląda elegancko i w mój gust. Jest solidne i zamykane na "klik". Nie należy się obawiać, że samo się otworzy w otchłaniach naszych damskich torebek.
Jeśli chodzi o kolor to bardzo mi odpowiada. Delikatny, brudny róż. Nie nachalny a widać, że coś się na tych ustach dzieje. moim zdaniem kolor jest mało wymagający. Mam tu na myśli,że do pomadki w kolorze czerwonym lub fioletowym nasza cera powinna wyglądać nieskazitelnie aby całość dawała ładny efekt. natomiast przy tym kolorku takiego problemu nie ma.
Pigmentacja koloru jest dobra, równomiernie pokrywa usta. Z racji tego, że ma być to produkt nawilżający nie jest zbyt trwała jednak też nie nawilża. nie podkreśla suchych skórek. Wytrzymuje na ustach około dwóch godzin. ładnie schodzi. Dzięki temu, że kolor jest delikatny można ja sobie szybko poprawić nawet bez lusterka. Potrafi migrować na zęby gdy użyjemy jej za dużo. Lubię ją gdyż nakładam ją w dobrej ilości i nigdzie mi się nie rozmazuje, nie spływa i nie wędruje na zęby. Od takich codziennych pomadek w delikatnych kolorach nie wymagam wielkiej trwałości więc sprawdza się u mnie dobrze. Jednak chciałabym powiedzieć, że tej pomadki na przykład w czerwonym kolorze bym nie kupiła bo od pomadek w intensywnych kolorach wymagam więcej. Regularna cena moim zdaniem mocno za wysoka. Wydaje mi się, że  u nas występuje ona w innym opakowaniu.
Pomadka na ustach.

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

3 komentarze:

  1. ślicznie wygląda na ustach! kolor jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cienie z rimmela :) pomadki nie miałam, ale ta wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek świetny :) Mam dwie pomadki z tej serii w bardzo podobnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń