Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

sobota, 21 marca 2015

Rimmel Apocalips w kolorze 303 APOCALIPTIC- czyli moje rozczarowanie.

Witam Was kochane,
Dziś będzie o lakierze do ust marki Rimmel, APOCALIPS. Już na wstępie mogę Wam powiedzieć, że produkt okazał się u mnie niewypałem jednak o tym za chwilę. Na początek kilka spraw technicznych.
Produkt otrzymujemy w pojemności 5,5 ml przy cenie ok. 30 zł
Opakowanie trafia w moje gusta, dodatkowym plusem jest to, że natychmiast widzimy z jakim kolorem mamy do czynienia.
Kolor który sobie wybrałam to bardzo wyrazisty róż w odcieniu APOCALIPTIC. Trudno nie zgodzić się z tym, że wygląda bardzo ładnie. Natomiast zdjęcie zrobione jest chwilę po aplikacji która do łatwych nie należy.
Produktu zawsze wydobywa się za dużo, trzeba dokładnie wycierać nadmiar a mimo to i tak lubi nakładać się nie równomiernie, zbiera się w kącikach ust, lubi migrować na zęby i robi to notorycznie. W kwestii pigmentacji nie mam mu nic do zarzucenia. Kryje dobrze.
Jego największą wadą jest trwałość po maksimum godzinie schodzi zostawiając po sobie nieestetyczne plamy, kontur ust i wchodzi w "rowki" w ustach. Wygląda strasznie. Mam też wrażenie, że wysusza usta.
Nie polecam tego produktu a zwłaszcza tego koloru bo z innymi nie miałam styczności, może spisują się lepiej. Jeśli coś o tym wiecie to piszcie. Miałam wobec niego spore oczekiwania. Lakier do ust to brzmi obiecująco i samo na myśl nasuwa się iż będzie to trwały produkt.Niestety rozczarowałam się.

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

4 komentarze:

  1. Kolor faktycznie piękny ale trwałość i konieczność częstej i upierdliwej aplikacji go dyskwalifikuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor cudny.. ale takie zachowanie nie jestem w stanie mu wybaczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba kolor w niej najbardziej, bo ją mam :) ale nigdy nie trzymałam jej na ustach dłużej niż godzinę, bo raczej stosuje ją do makijaży na blogu, a na co dzień sięgam po coś innego

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest rewelacyjny ale masakra z tą trwałością!

    OdpowiedzUsuń