Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

wtorek, 3 marca 2015

TOŁPA botanic białe kwiaty - delikatny płyn micelarny.

Witam Was kochane,
Dziś będzie o całkiem dobrym produkcie jednak czy wartym zakupu? Zapraszam.
Cena ok. 21 zł przy pojemności 200 ml.


Skład: Aqua, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Polysorbate 20, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Glycerin, Disodium EDTA, Sodium Citrate, Peat Extract, Sodium Chloride, Citric Acid, Rosa Centifolia Flower Extract, Jasminium Officinale Flower Extract, Bellis Perennis Flower Extract, Xanthan Gum, Parfum, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic Acid.
Moja opinia: Produkt dokładnie i szybko usuwa makijaż, nie podrażnia skóry natomiast gdy nałożymy go dużo na wacik i dostanie się do oka delikatni piecze i odczuwamy dyskomfort. Nie jest to przyjemne i nie powinno mieć miejsca. Czy łagodzi podrażnienie i przywraca komfort? Nie powiedziałabym. Jest to płyn dobrze radzący sobie z demakijażem, na pewno znajdą się osoby którym nie będzie podrażniał oczu jednak na na niego nie skuszę się z jeszcze jednego powodu. Jest po prostu drogi w stosunku do swojej pojemności. Znam tańsze i lepsze płyny micelarne dlatego ten więcej u mnie nie zagości. 

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM,

5 komentarzy:

  1. Bardzo mnie ciekawi ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam ten płyn, ma przepiękny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam polubiłam ale się nie zachwyciłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie Tołpa w większości przypadków źle działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tołpa wywołuje wiele zachwytów, jednak jak można przeczytać u Ciebie, nie wszystkie produkty są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń