Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

sobota, 25 kwietnia 2015

Krem CC - Bourjois. Czy zachwycił mnie tak jak Healthy Mix?

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu CC, Bourjois. Już na początku mogę powiedzieć, że jest to dla mnie taki przeciętny produkt, ani mnie nie rozczarował, ani jakoś spektakularnie nie zachwycił.
Posiadam odcień 31 Ivory. Pojemność standardowa 30 ml. Kosztuje ok. 45 zł w cenie regularnej.
Konsystencja podkładu jest lejąca. Kolor wydaje się być tak ładny jak Bourjois Healthy Mix w kolorze Light Vanilla klik natomiast zdarza mu się, ciemnieć, czasem mam wrażenie, że oksyduje na różowo. Jest to bardzo dziwna kwestia. Bywa, że wygląda naprawdę bardzo ładnie.
Przy nakładaniu pędzlem lub palcami krycie ma średnie, dla mnie wystarczające, jednak wiem, że jeśli ktoś ma więcej do zakrycia to on go nie zadowoli, Z poważniejszymi zmianami skórnymi sobie nie poradzi. Nałożony gąbeczką krycie ma żadne.
Trwałość jest całkiem przyzwoita, ładnie utrzymuje bronzer i inne kosmetyki do konturowania ale przy takim makijażu dziennym na imprezowe szaleństwa bym go nie wybrała. Ma się wrażenie, że ma mokre wykończenie, nie zastyga na buzi. Wiecie, że ja lubię świetliste wykończenia jednak wykończenie tego przy zdjęciach z fleszem lub pełnym słońcu prawie przekracza granicę pomiędzy zdrowym blaskiem a wyglądem jakbyśmy przed chwilą biegały lub wróciły z siłowni. Zdarza mu się podkreślać suche skórki.
Podsumowując z podkładem tym miałam i dobre i gorsze chwile. Nie zachwycił mnie jak Healthy Mix i raczej do niego nie wrócę. Nie jest zły jednak znam lepsze.

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

7 komentarzy:

  1. mnie nawet healthy mix nie zachwyca, więc ten tym bardziej się u mnie nie sprawdzi :p

    OdpowiedzUsuń
  2. w zasadzie to jest krem CC, a nie typowy podkład, więc też nie ma co wymagać od niego takiego krycia i właściwości jak od podkładu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ale z założenia kremy CC powinny być bardziej kryjące od BB a miałam kremy BB, które miały lepsze krycie niż ten. Dlatego uważam, że nie jest najlepsze. Mogło się wydawać, że zestawiam jego krycie z kryciem HM ale chodziło mi raczej o podkreślenie, ze są to produkty tej samej marki a jeden mnie zachwycił, drugi nie.

      Usuń
  3. Ja nie mam dużego doświadczenia z kremami CC, właściwie to miałam tylko jeden z Eveline, ale jednak moja mieszana cera nie jest stworzona do tego typu kosmetyku, a może są i lepsze, ale jednak trzymam się zwykłych podkładów albo minerałów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poprzestałam na BB, bo się w ogóle u mnie nie sprawdzał;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kremy BB, natomiast za CC nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń