Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

sobota, 22 sierpnia 2015

Matowe pomadki do ust- Bourjois, Rouge Edition Velvet - 07 Nude-ist oraz 02 Frambourjoise.

Witam Was kochane!
      Dziś na blogu recenzji doczekały się już długo u mnie będące pomadki z Bourjois. Używam ich od około 8 miesięcy . Jeśli jesteście ciekawi co o nich sądzę zapraszam do dalszej części .
      Regularna cena pomadek to ok. 50 zł za sztukę. Ja swoje zamówiłam na ezebra za 27 zł. Cena była więc bardzo korzystna. Pojemność 6,7 ml.
      Opakowanie według mnie wygląda elegancko i jest solidne. Rouge Edition Velvet to matowa pomadka w płynie. Kilka chwil po nałożeniu lekko zastyga na ustach przez co jest bardziej trwała. Kolory pomadek są bardzo ładne. Ja posiadam tylko dwa natomiast marzy mi się jeszcze Pink Pong.
      Matowe wykończenie sprawia, że jest ona lekko wysuszająca ale posiadałam produkty które robiły to bardziej a tu przy odpowiednim nawilżeniu problem się niweluje. Na zdjęciach poniżej będziecie miały okazje zobaczyć jak prezentują się na ustach . Zobaczycie też, że moje usta w momencie robienia zdjęć nie były w dobrej formie a pomadka mimo to jakoś tego specjalnie nie podkreśla więc myślę, że jest to jej niewątpliwa zaleta.
    Aplikator nie jest zbyt precyzyjny natomiast nie ma większego problemu z równomiernym nałożeniem produktu.
      Istotną kwestią którą należy poruszyć jest kolor i o ile do Nude-ist nie mam zastrzeżeń ponieważ prezentuje się tak jak i w opakowaniu to Frambourjoise wypada dosyć blado w zestawieniu z jego  kolorem z opakowania. Mi ten efekt odpowiada natomiast osoby którym zależy na intensywności mogą być rozczarowane.
      Lekko barwi usta dzięki czemu nawet kiedy ściera się przy jedzeniu całość nie wygląda źle i nie trzeba w mgnieniu oka tego poprawiać bo wyglądamy komicznie z kolorowym konturem ust. Kiedy pozwolimy pomadce zastygnąć na ustach jest ona trwała i wygląda ładnie. Nie wątpliwie są to jedne z bardziej lubianych pomadek które posiadam.
      Kolor 07 Nude-ist.
     Kolor 02 Frambourjoise.

Jakie pomadki Wy lubicie? Polecacie mi jakąś szczególnie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

8 komentarzy:

  1. ekstra kolorki .;) marzyły mi sie te pomadki, ale jednak przystałam przy tańszym zamienniku, czyli Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te z gr też mam, są fajne jednak te lepiej się trzymają.

      Usuń
  2. Bardzo ładne kolory :]
    Słyszałam o tych pomadkach i nawet ktoś pisał recenzję tego produktu w tym kolorku "ping pong" ;]
    Nie potrzebuję ich, ale uważam, że są naprawdę świetnie, a na ustach wyglądają cudownie <333

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, zwłaszcza pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham żywe kolory na ustach ale niestety mam bardzo wąskie więc rzadko używam. Oba kolory wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też niestety nie mam się czym chwalić jeśli chodzi o usta ale lubię je i często używam odważniejszych kolorków :)

      Usuń