Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

czwartek, 17 września 2015

Dabur- Woda Różana.

Witam Was kochane,
Dziś napiszę Wam troszeczkę o wodzie różanej, jej właściwościach i zastosowaniu. Myślę, że to bardzo ciekawy temat. 
 Woda ma 250 ml i kosztuje ok. 10 zł. Opakowanie jest dla mnie nie wygodne gdyż ja głównie stosuję ją w takiej postaci kiedy jest mi potrzebne opakowanie z atomizerem. Dlatego też do takowego sobie ją przelałam. Myślę, że już od jakiegoś roku stosuję wodę różaną i bardzo sobie ją cenie.
 Do czego stosuję wodę różana:
- używam jej często jako toniku
-psiukam sobie nią włosy, czy to mokre czy już suche, bardzo ją lubię.
-spryskuję nią twarz kilka razy dziennie nawet kiedy mam makijaż i absolutnie mu to nie szkodzi a ja czuję, ze moja cera czuje się lepiej.
-spryskuję nią pędzle przed makijażem aby się zwilżyły, tak jak i jajeczko Ebeline, myślę, że to lepsze niż zwykła woda
- dolewam jej też do maseczek w proszku, jest to dodatkowy składnik który dobroczynnie działa na naszą cerę.
- podczas upałów spryskuję nią cale ciało i przyjemnie chłodzi, co prawda krótkotrwale ale sobie jej nie żałuję.
- czasem nalewam jej na waciki kosmetyczne i kładę sobie na oczy

Jeśli znacie jeszcze jakieś jej zastosowania to zachęcam abyście w komentarzach się ze mną tym podzieliły :)
Woda różana ma właściwości nawilżające, tonizujące, odświeżające. Ja jestem już od niej uzależniona, używam jej notorycznie i wszędzie ze sobą zabieram. Notorycznie- to chyba złe określenie bo ma negatywny wydźwięk a woda jest niesamowicie pozytywna. Jeśli jeszcze nie miałyście okazji jej używać to zachęcam bo warto :)

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM!

4 komentarze:

  1. Juz kiedyś miałam ją kupić, ale wyleciało mi to z głowy. Muszę nadrobić zapominalstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woda różana to dla mnie jeden z najlepszych toników :) świetnie sprawdza sie także do rozrabiania maseczek glinkowych

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wodę różaną. Można ją wykorzystać na wiele sposobów, nawet jako dodatek do innych kosmetyków. :-)
    Pozdrawiam,
    kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń