Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

czwartek, 10 września 2015

Krem Rival de Loop REGENERATION na dzień.

Witam Was kochane,

Markę RdL znam i lubię od dawna. Używałam już ich kremu na dzień o którym pisałam  tutaj. Bardzo go polubiłam i postanowiłam skusić się na coś innego z tej firmy o bogatszym składzie. Wybrałam krem Regeneration Rival de Loop Tagescreme. Zapraszam na jego recenzję.
Krem dostępny jest w drogeriach Rossmann, Jego cena regularna to ok 10 zł przy standardowej pojemności 50 ml. 
O obietnicach producenta możecie przeczytać na poniższym zdjęciu.
Skład: Jest dość długi za czym nie przepadam natomiast znajdują się w nim ciekawe składniki, służące naszej cerze więc mu to wybaczam.
Opakowanie nie jest zbyt oszałamiające wyglądem natomiast nie można w tej cenie spodziewać się fajerwerków. Opakowanie kremu o którym wspomniałam na początku wpisu bardziej przypadło mi do gustu. Jakość opakowań jest taka sama.
Zaletami kremu niewątpliwie jest niska cena, dobry skład oraz brak silikonów, parabenów i barwników. Krem dobrze nawilża, nie podrażnia. Wygładza skórę i pozostawia ją miękką w dotyku. 
Moim zdaniem jednak jego konsystencja nie jest właściwa dla kremu na dzień. Jest zbyt tłusty. Długo się wchłania przez co pod makijaż też nie jest dobrym kandydatem. Dlatego ja używam go na noc lub na dzień kiedy nigdzie nie wychodzę i nie nakładam makijażu.
Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

5 komentarzy:

  1. Nie dla mnie. Fajnie, że nawilża i nie jest drogi, ale tłuste konsystencje odpadają w moim przypadku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My brother suggested I may like this website. He used to be totally right.
    This post actually made my day. You can not imagine simply how much time
    I had spent for this information! Thanks!

    Also visit my web site ... lasertest

    OdpowiedzUsuń
  3. Your way of describing all in this article is really pleasant,
    every one be capable of simply be aware of it, Thanks a lot.


    my site: Max Ammo Hack

    OdpowiedzUsuń
  4. Keep on writing, great job!

    My page: jintan hitam

    OdpowiedzUsuń
  5. I am really inspired along with your writing abilities as smartly ass with the
    format on your weblog. Is that this a paid topic or did you customize it your self?
    Anyway keep up the nice quality writing, it is uncommon to see a great blo
    like this one today..

    Also visit my web page -

    OdpowiedzUsuń