Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

wtorek, 22 września 2015

RdL w akcji czyli nawilżające kapsułki oraz krem pod oczy.

Witam Was kochane,
O marce Rival de Loop pisałam już kilka razy. Są to produkty dość interesujące i w niskiej cenie. Czy tym razem marka również mnie nie zawiodła. Zaraz się przekonamy. 

Zacznę od kremu pod oczy Hydro.
Na początek kilka słów o opakowaniu które jest wygodne, miękkie więc wystarczy lekko nacisnąć i produkt się wydobywa. Podoba mi się, że nie trzeba tam wkładać palców. Mam długie paznokcie i nie lubię kiedy krem mi pod nie wchodzi. Tu ten problem nie występuje.   Krem ma pojemność 15 ml i kosztuje na pewno mniej niż 10 zł niestety dokładnej ceny nie pamiętam. Warto jeszcze napisać dla kogo jest ten krem. Uważam, że jest to krem dla młodych dziewczyn. Ja mam 22 lata i to już chyba jego ostatnie opakowanie u mnie gdyż potrzebuję czegoś silniejszego. Jest to krem lekko nawilżający jednak nie napina skóry pod oczami. Jest to według mnie dobry krem na dzień. Nadaje się pod makijaż.
Krem jest bezwonny, nie podrażnia, lekko łagodzi. Jest bardzo wydajny, lekko nawilża. Zapobiega wysuszeniu np. podczas stosowania korektora pod oczy. Szybko się wchłania. Gdyby producent napisał, że to jest tylko krem nawilżający wszystko by się zgadzało. Pojawia się natomiast problem gdyż producent obiecuje nam napięcie skóry a niestety tego brakuje. Jestem osobą która dużo się śmieje. Dodatkowo mam głupi zwyczaj mrożenia oczu dlatego jestem narażona na zmarszczki mimiczne i następnym razem sięgnę po coś silniejszego. Jeśli jesteś jednak nastolatką i szukasz czegoś lekkiego co tylko nawilży Twoją okolicę pod oczami to jest to produkt dla Ciebie .
Krem mamy omówiony więc czas na kapsułki nawilżające.
W cenie 7 zł dostajemy 7 kapsułek, mi jedna wystarczała na dwa użycia gdyż substancja z kapsułki przypomina olejek dlatego minimalna ilość wystarczy do pokrycia całej buzi. Ze spraw technicznych kapsułki źle się otwiera, gdyby były wykonane z twardszego tworzywa i końcówkę dałoby się odłamać byłoby zdecydowanie wygodniej. Sam produkt jednak bardzo przypadł mi do gustu. A teraz troszkę więcej o jego właściwościach.
Eliksir zawarty w ampułkach dobrze nawilża naszą skórę, odżywia ją i wygładza. Konsystencja jest oleista więc niektórym nie przypadnie do gustu. Powiem Wam, że jeszcze jakiś czas temu by mi to przeszkadzało. Natomiast przekonałam się do olejków do twarzy i teraz mi ten " tłusty " efekt nie przeszkadza. Produkt stosowałam na noc. Rano buzia wyglądała świetnie, odżywiona i miękka w dotyku. Co jest ważne mnie nie zapchały ani nie podrażniły jednak wiem, że osobom z tendencją do zapychania produkt przyniósł więcej szkody niż korzyści dlatego wszystko zależy od rodzaju cery jaki macie. Jestem z nich zadowolona.
Dzisiejsze " starcie " wygrywają więc kapsułki do których na pewno powrócę. Miałyście któryś z tych produktów? Co o nich myślicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

4 komentarze:

  1. Mam krem pod oczy od nich, ale ten żółty i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kremu pod oczy nie znam, ale kapsułki są moimi ulubieńcami, od czasu do czasu funduję sobie taką tygodniową kurację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. You should be a part of a contest for one of
    the finest sites on thhe web. I am going to highly recommend this website!


    My webpage ...

    OdpowiedzUsuń
  4. I am really grateful to the holder of this website who has shared
    this fantastic piece of writing at at this time.

    my weblog ... Farm & Castle Cheats

    OdpowiedzUsuń